Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etikettköp-sälj
Läst 989 ggr
MajaL
0

Sassa till salu!

E: Impulsiv Maroon

U: Beat It

Born to Be Sweet "Sassa" är till salu.

Jag köpte henne för en liten tid sedan men blev vid köpet grovt fel-informerad av uppfödaren. Kontakta mig via PM om du har frågor kring det.

Hon är supersnäll och jag tror hon kan bli en talangfull hoppare.

Hon ser ut som en ren hare och är viltröd.

Maila om du vill ha bilder! Har inga på datorn jag för närvarande sitter vid. Endast vi seriöst intresse! Glad

För mera info/bilder maila/PMa mig som sagt, mailadress:

Violblomma@gmail.com

Priset är 500kr.

Hon finns för närvarande i Kristianstad. Transport kan ordnas lite var stans.

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

MajaL
0

Här finns lite mera fakta om hennes föräldrar.

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

[Bolten]
0

Jag anser att det är fel och oseriöst att skriva i en annons att man har blivit "grovt lurad" när detta i själva verket inte stämmer. Att man bestämmer sig för att köpa en kanin som man mycket väl vet hur den ser ut på bild samt träffar den innan man skriver på köpekontrakt  och sedan anser sig själv  vara lurad för att kaninens öron inte lägger sig, det har jag svårt att förstå.

hugoochip
0

2# Kan till viss del hålla med dej där, för om man ska köpa en kanin kan det ju vara bra att se den innan köpet så det inte uppstår sånna här misstag.

kyrkeliden
0

Står "grovt felinformerad" inte lurad. Vems fel det är i det hela kommer säert aldrig fram. Ett missförstånd har skett och det är tråkigt när sånt händer.

Men kaninen är åter till salu. Är väl bättre att försöka hålla denna tråd ren från eventuella diskussioner om vems fel det var. PM:a varandra istället.

//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus

[Bolten]
0

#3  Hon såg den innan.

#4 Håller med, stod "grovt lurad på kif", vill inte göra massa inlägg om de, bara att alla ska veta att de inte är riktigt så att ja lurat ngn. De är allt, kmr nt skriva mer :)

MajaL
0

#5 Kan ändra så det står likadant på båda.

Kan informera om att jag hittat två som ev. är intresserade.

En som ev. vill ha henne och en som vill ha henne men det kan ta lite tid innan hon kan ta henne. Så tråden kan låsas. Öppnar den igen/skapar ny om det inte skulle bli av på något av hållen.

#2 För övrigt, det finns alltid två sidor av en sanning. Tack för detta, men jag lär inte återkomma till dig något mer.

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

Inlägget är låst för nya kommentarer