Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etikett: tävling-resultat
Läst 907 ggr
PandaFish
0

Vad har du gjort med dina cert?

Jag har ett dielamma :P Jag har 12 cert jag inte vet vad jag ska göra med :( Just nu ligger dom bland kaninernas härstammningsbevis men vill gärna ha dem på väggen men hittar inga bra ramar som är stora nog och jag vill inte sätta upp dem med häftstift då blir det ju hål i dem …

Någon som har nån ide hur man ska göra :P?

Sandra Eriksson, Örebro Läns Kaninhoppare

www.sherlocksgard.weebly.com

kyrkeliden
0

Ta en lite större rak typ A4 å sätt två i varje, eller än större med fler ;)

Har mina i ett kuvert å har heler ingen aning om vad jag ska göra med dem! Lovat Christel skanna in ett av Teddys å tänkte ge till henne på ngt fint sätt, men mer än så har jag inte tänkt.

//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus

PandaFish
0

Det var ett bra tips :D Får leta reda på en stor fin ram till dem :)

Kaninhopp
0

Haha, kanske en dum fråga men vad är cert??:D

HannaEricson
0

Ja, jag hade mina i sina kuvert i en enda röra fram tills för några månader sedan. Då satte jag in dem i en tom SveLand-pärm (jag har några såna extra), en ficka för varje kanin.

Jag var inne på att ha dem på väggen ett tag, men det är lite för många för att jag ska tycka att det blir snyggt (skulle vilja ha något snyggt champion-diplom istället för de som har hunnit ta en hel champion-titel). Så för min del blir det förmodligen att leta reda på någon riktigt snygg pärm med plastfickor där varje cert kan få en egen ficka.

Kanske att jag kan skriva ut en liten sida till varje cert också där jag berättar om hur det gick till, hur det kändes och så. Ifall man vill vara lite nostalgisk nån gång :) Jag minns t.ex. att mitt första höjdcert (med Countess of Valentino) var en sån chock, när hon hoppade allt i första och t.o.m. slog Exit som då var en av de som var "omöjliga" att slå i höjd :) Sånt skulle jag liksom vilja ha nedskrivet nånstans.

PandaFish
0

Vilket jätte bra tips Hanna :D

SuperLivis
0

*Lämnar avtryck, vill se andras svar*

HannaEricson
0

Nu har jag, med hjälp av en av works mallar, tillverkat egna champion-diplom till de av mina fyrbenta vänner som har lyckats med den bedriften :) Har skrivit vilken gren det är och även vilka tre certifikat som ligger till grund för titeln. Om du kan öppna .wps Sandra så kan jag maila dem till dig så får du se hur det blev. Jag har dock inte provat att skriva ut dem än, behöver få tag på en färgskrivare först.

PandaFish
0

Ja det kan jag du får hemkst gärna mejla dem, är riktigt nyfiken :)

HannaEricson
0

Nu har jag mailat det :)

kyrkeliden
0

Vill också se Hanna :)

//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus