Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etiketttävling-resultat
Läst 986 ggr
Sashhi
0

"Långt-borta-"tävling?

Funderar du på att åka iväg till någon tävling lite längre bort iår för att tävla? :) Kanske Danmark/Norge eller långt ifrån din startpunkt i det långa landet falukorv? Berätta era planer!

Not your mom, not your milk.

Sashhi
0

Jag planerar att åka: till Rak/Längd SM i Småland, Breeders Trophy i Skåne, Falsterbo i Skåne, Krok/Höjd SM, var/om det nu blir, GKHT, tredagarstävling om man nu ska kalla det långt bort :P.

Min startpunkt är alltså Stockholm. Blir säkert någon mer "långt-borta" resa.

PrinzeZz
0

jag trivs allra bäst hemma, och långa bilresor är absolut inte min grej. Nä, jag stannar här i mitten Flört

Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010 Måne 
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |

Sashhi
0

#2 - Det är skitkul att resa omkring! Gäller bara få skjuts :P

PrinzeZz
0

#3 haha skjuts är inga problem ;) har en kaninhopparnörd till morsa Oskyldig.

Det är nog mest själva resan jag föraktar, allt annat är kul Flört

Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010 Måne 
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |

PandaFish
0

Jag älskar att resa långt :D Roligast som finns ju träffa nytt folk och flumma sönder bilresan :D Mina långt borta planer är Rak&längd Sm i småland , förhoppningsvis Falsterbo :) Och så får vi se om det blir dala expo iår igen ^^ Sen ska jag försöka komma iväg till Stockholm och Gästrike i sommar vi får se hur det går:P

Sandra Eriksson, Örebro Läns Kaninhoppare

www.sherlocksgard.weebly.com

pigelina
0

Får hålla mej hemma när det gäller kaninhoppningen(A) tar ju endå ca 1 timme tilla allatävlingar:P har jag tur tar det bara 45 min;)

Fast kanske tar med någon kanin på utställningarna som får tävla:P
Blir Tierp ihöst antagligen, har dom hoppning så får ju ngn kanin följa med:P

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

Jetaime
0

Jag kommer nog hålla mig i skåne skulle jag tro. Tycker ändå att det är rätt långt till dom flesta tävlingar (klippan/kristianstad/kvidinge/skepparslöv/boarp) bor i höllviken.

jahadu
0

jag håller mig till skåne, i höst kanske det blir lite mer i stockholmom jag lyckas få körkort och bil =)

skanorskaniner
0

Jag hoppas att komma iväg på lite tävlingar utanför Skåne i sommar:)

Planerar att resa upp till Stockholm och sen funderar jag lite på Gästrikes tre dagars tävling men beror på om nån vill följa med mig:P Sen kommer jag nog resa till Västkusten och Småland:) Jag bor då nere i Skanör/Falsterbo så jag har rätt långt till våra egena tävlingar (förrutom Falsterbo Horse Show) så det blir mest Skånes tävlingar när det är skola men i sommar då ska vi resa :)

iWontBite
0

Jeg som bor så nær hade gærna reiset øver til Norge,
men eftersom dom har så dumma regel så kommer det nå inte hænda førren den ær fixad.

//Päpple Holstwiik
Hoppípollas Hoppkaniner
Registrerad i SKHRF sedan 2015

iWontBite
0

#10, forts. om annat æn det så tævlar jag hos Tresad och jag har ju en och en halv timme till deras tævlingar redan, men jag har funderat på att sticka ner till Væstkusten och Skåne kanske nån gång, samt Værmland i sommar. Om man lyckas ta sig dit ;)

//Päpple Holstwiik
Hoppípollas Hoppkaniner
Registrerad i SKHRF sedan 2015

Upendo
0

NI MÅSTE JU KOMMA PÅ KROK SM I BOOODEN! :D

Kommer bli världens bästa sm, jag lovar! :)

Själv blir det inte jättelånga tävlingar, grannklubbarna bara. Älskar även jag att resa långt, men har ganska mycket jobb inför sm ^^

Sashhi
0

#12 - Jag kommer tyvärr inte. Var planerat, men nu blir den honan parad istället som jag skulle hoppa.

Popstar
0

Jag, Julia Björlin & Erika Svensson ska antagligen till Dala KH 15/8 eller någon av dagarna på Dala Expo :)