om kaninungar
Hej
Vad tycker in är det dyrt ta kaninungar för 300kr st? .Jag säljer kaninungar nu ta jag ungarna 300kr st föra året dog jag max 150-250kr för ungar.Det många som tycker det är dyrt ta ungar för
Mina kaniner har tävlat så har jag tre korsningar och en Dvärgdur , mina har inte vinner än , Det kostar ju maten,spånet, att köpa till kaninerna .Jag tycker inte det är dyrt änu dyrare 400-500 kr ta för om man inte har stamtavla på dom det är beträttre ta än ta för 50kr är för billlgt tycker jag
jag tycker man kan ta dyrt ändå även man inte har stamtavla eller inte bara man få såldt ungarna det spelar ingen roll viken ras man har .Min dvärgdur har jag köpt 300kr för En som fråga mig de som ska köpa min ena kaninunge hon fråga mig varför säljer du så dyrt
Jag tkr nt de är mkt då jag tar 500/unge
vad bra göra Har du stamtavla på dina? vad bra att du inte tycker de är dyrt !!
Jag som har hoppning en klubb

Jag tycker att det är ett bra pris ! Om man säljer en billigt, så kan ju vem som hälst köpa och sedan ge som mat ..
Har ännu inte sålt någon kanin men ska ta 350 eller 400.
Jag tycker det är ett bra pris som visar att båda ägare och uppfödare är seriösa.
//sofie,medarbetare på hermelinkanin.ifokus
japp Jag har korsningar en dvärgdur
tycker det är bra pris me 300kr
Jag tar 500-600 kr för mina och kan även tänka mig ta 800 kr för en kanin. Om någon skulle tycka det var för dyrt kan dom ju alltid köpa kanin utav någon annan.

Jag Ligger på 450 och uppåt på mina ungar. Allt beroende hur pass meriterade föräldrarna är och om de är första kullen jag tar på dem eller 2a- 3e kull osv. Ja ligger oftast runt 500 kr.
Mina hoppkaniner åtfölljs alltid av härstamningsbevis.
jag ta me härstamningsvis med mina kaniner
mina kostar 300kr st jag tycker inte det är dyrt
få ni sålt era kaninungar när dom är dyra?
Jag har sett i annoner dom ta för sina ungar 50kr st Min kompis köpdte sin kaninunge för 50 öre för sin kanin jag tycker det är för biliget för unge
så såg jag att dom ger bort dina kaniner ungar
Mina kaniner har tävlat me . mina kaninungar har bra mamma,pappa me se min http://hipposkaniner.zoomin.se
Jag tror att inom hoppvärlden spelar priset ingen roll. Är det två väl meriterade hoppkaniner som får ungar vill folk oftast köpa dem och då spelar priset ingen roll. Iaf resonerar jag så. Dom flesra utav mina kaniner kostade 500-600 och jag köpte dem helt utan att titta på priset, utan det var just den kobinationen jag ville ha.
just nu säljer jag mina för 350, då föräldrarna inte är så högt klassade, men tycker inte 500kr är så mycket, när jag hittar en kanin bryr jag mig inte alls om priset. 300kr är inte alls dyrt.
Det spelar ingen roll med hoppkaniner #9 Jag har hoppkaniner och jag tävlar med mina kaniner jag är medlem i tredstadskaninhoppare Mina kaniner är klassade rak lätt ,krokigt lätt Men mamma har inte börjat tävlat än hon ska göra det efter har haft ungarna , e bra i form me
#11 Vad spelar ingen roll med hoppkaniner? Ursäkta men vad hör det till här att du tävlar och vilken klubb du tillhör TS vill veta priset på kaniner :P
oj sorry såg att du var TS :P
jag menar priset på ungarna