ska hålla kaninhoppningskurs! Tips
Hej!
Ska nu fö andra året irad hålla en kaninhoppningskurs, är anställd av ett typ, företag, som heter Arbis, de håller en massa olika kurser i vår stad året om :)
Så nu har jag 8st människor som ska komma och träna! Endel känner jag från förut ( brukar vara på träningarna ) och viss känenr jag inte alls, men jag vet att ca 50% har aldrig gjort något sådant som hoppat med sina kaniner.
Endel har inte ens egna kaniner, men lånar då av mig, eller hon som hjälper mig, jag säljer också kaniner i samband med detta. ( smart, jag vet ;D )
Men nu vill jag ha olika övningar jag kan köra med mina elever sen :D Åldern på ungarna är väll kring 10-12 år på de flesta, men vet att en äldre tjej också ska komma, kring 20 år skulle jag tro. :)
Så övningar som passar åt såna som aldrig har hoppat med sin kanin förut, och övningar åt de som är lite mera rutinerade.
Ifjol blev det riktigt bra, det var bra vi var 2st ledare, då det är ett ganska stort ansvar att se till att 8st galna kaniner inte hoppar på varann ;) Vi hade tävling på avslutningsdagen, tror det blir det i år med, tips på pris? :)
Det låter roligt. Hoppas det blir lyckat :) Jag kan fundera på övningar, men har inga direkta som jag kommer på nu..

ja, vore supersnällt :)
Jag har ju några själv med, men man behöver tänka ur ett bredare perspektiv, därför frågar jag av andra :)
Hej Hej jag heter louise och undrar vart du bor för jag håller på och letar en kurs till mig och min kanin Ariel och anmält mig till alla jag sett men på alla har jag fått svar på att det är fullt…
M.v.h. Louise
Medarbetare på Scrapbooking.ifokus!

Jag bor tyvärr i Finland ^^

Var ligger det där kursen ska vara??
Tacksam för svar:)

Jag kan ha ett tips på pris!
Eller det kanske är för dyrt men en sele eller ett koppel??
Jag har ett tips för träning ta 10kr eller 15kr.jag har en hoppklubb som man är medlem i.Jag ta för mina träningar 15kr som medlem mina tävlar ta jag 20kr/kanin då får dom låna mina kaniner hoppa med några har egna me

Tips för pris: Gör egna rosetter! Finns en artikel om det på framsidan av kaninhoppning.ifokus.se .
Det skulle nog uppskattas ;)
Jag har gjort egna prisrosetter blir fina!! så köpte jag priser i affärer billiga grejer Fina Muggar ,skrivblock,m,m,
Var kommer kursen att vara?
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#10 Jag jag har me hoppkurs jag har en hoppklubb på tjörn om Nogn vill komm på jag håller på höviksnäs ca 7 mil om göte borg ta ca en timme till mig