(S) "Bamm Bamm Bamm"-kullen
Das Herz Schlägt Bumm Bumm Bumm (viltgrå)
Självständigare än dom andra, väldigt 'tuff'. Har inget emot några klappar men det e roligare att få utforska.

Het Hart Bonst Boem Boem Boem (viltgrå rödförsträrkt)
Väldigt söt liten kanin, sätter sig gärna bredvid dig eller hoppar upp i knät om du är ute. Definitivt socialast. Samtidigt lite försiktigare än dom andra.

Hjartað Hamast Bamm Bamm Bamm (svart)
Också en väldigt social en, samtidigt som h*n gärna springer omkring. H*n är nog den mest balanserade utav ungarna.

Le Coeur Bat Boom Boom Boom (viltgrå scheck)
Väldigt nyfiken, modig och glad. Härlig att se på när han springer omkring och glädjeskuttar. Samtidigt snäll och trevlig.

Hjärtat slår Bom Bom Bom (viltgrå rödförstärkt mantel)
Full rulle kanelbulle. Sitter inte still en sekund, är överallt och lite till. Fasten hon varit tydligt minst sedan födseln har det aldrig hindrat henne.

--------
Föräldrarna
**Paradisets En Sfinx för Seraphis (L/L)
**"Gilbert" fattade direkt vad hoppningen var, och tog pinne på min första start med henne. På den andra (och senaste) starten hoppade hon jättefint och var inte långt ifrån, men åkte tyvärr åkte hon på att hon trampade i vattengraven. Hemma har hon varit den lite mer reserverade av mina kaniner, men alltid jättesnäll och aldrig något bitande eller dummande.

**Close Call "Ploppen" (MSV/MSV)
**Lokalt välkänd för sina otroliga hopp, Ploppen har aldrig gått över totalt två fel på en tävling. Tyvärr har han åkt dit på faktumet att han ibland är väldigt sniffig. Hans syskon har inte visat på samma tendenser. Ploppen har inte tävlat på över ett år, och inte på ett år innan det för att jag slutade mer eller mindre när jag bara hade Ploppen och när han fyra tävlingar i rad gick opl. (innan detta hade han på 16 starter tagit 9 pinnar) kändes det som att han inte ville mer. Han har alltså inte tävlat ens en hel sida i tävlingsboken.
"Privat" är Ploppen min gullegull, som ser människor som sina undersåtar och inte lägger några ondödiga sekunder på att stressa upp sig. Varje gång vi åker bil somnar han.
LÄNK TILL FILM
-----
INFO
Utseende: Pappa har jag alltid sagt är en hermelinkorsning, dock var det många led bak det faktiskt fanns en renrasig hermelin. Mamma är 25%belgisk- 25%dvärghare och 50% engelsk scheck, men jag kan säga att hon ser ut som en VÄLDIGT karaktäristisk hare. Ungarna lär ligga på runt 1,5 kilo.
Pris: Ungarna var inte önskade, så det är inte bestämt ännu. Men det kommer finnas en symbolisk summa.
När: Dom är födda 13 juni, leveransklara 8 augusti.
Var? Jag bor i Lysekil på Västkusten, jag tävlar regelbundet hos Trestads KH. Transport kan jag fixa till Trestads tävlingar, en del av Västkustens och till dom flesta ställen dit jag skulle kunna ta bussen utan att det tar extremt lång tid. Jag åker också runt endel i landet på mangakonvent, så där finns chansen att jag kan ta mig lite längre, bla Skåne.
Jag skulle inte rekomendera dom här ungarna till någon utan kaninvana eller ett barn då har-generna kan ge dom ett rejält temprament, speciellt i tonåren. Jag vill att dom kommer till någon som förstår att dom kommer att släppa det. Dock har dom stor vana vid barn.
-----
Jag måste slutligen tillägga att det inte är säkert ännu att vi inte ska behålla någon lr. liknande, därför är alla bara preliminärt till salu.
//Päpple Holstwiik
Hoppípollas Hoppkaniner
Registrerad i SKHRF sedan 2015
Oj,oj! Vilka hopp Ploppen har:O
och supersöta bebisar!<3
Jättesöta bebisar!=D
Ploppen är helt otrolig!
Haha, jo Ploppen trycker ifrån ordentligt :P
Tack :)
//Päpple Holstwiik
Hoppípollas Hoppkaniner
Registrerad i SKHRF sedan 2015