Goliat & Tyra
Då har jag oxå hittat hit :)
Passar på att lägga ut annons på Tyra & Goliat som parades den 13/6 så förhoppningsvis bebisar snart (:
U: Premiärs Charity
Tyra är en härlig tjej med rätt attityd. Hon har en väldigt positiv syn till hoppningen och tycker alltid att det är toppenroligt, på banan iaf :) Det är ju jätteroligt att total lura matte genom att inte röra sig ett steg innan start sen svepa igenom banan hur fint som helst :) Väl på banan ska det gärna gå så fort som möjligt för det är ju så himla roligt (: Tyra är alltid väldigt sammarbetsvillig och tycker det är jätteroligt med nya utmaningar.
Rak Elit 1 cert
Krok Elit
Höjd Elit 70cm
Längd ej elit 2p 180cm (bara startat 2 gånger)
E: Flamencos Golden Jubilée
Goliat är en väldigt vacker kille med hjärtat på rätt ställe. Helt underbart go är han. Han är precis som Tyra väldigt positivt inställd till hoppningen och hoppar väldigt fint och har lagom med fart. Han är rätt stor med en fin högrest och slank kropp.
Rak Elit
Krok Elit
Höjd Elit
Längd Ej elit 2p 210cm (bara startat 2 gånger)
- - - - - - - - - - - - -
Jag tror på fina ungar med snygga kroppar och med ett gott temprament som förhoppningsvis blir lika pigga och glada som Goliat & Tyra. Tror att ungarna kommer bli normalstora och kommer likaväl passa nybörjare som erfarna förare.
Om ni skulle vilja visa intresse på en unge (ej bindande) så är det bara att maila mig på liten.filur@hotmail.com
Väl mött!! :)
(just nu hittar jag bara bilder på Goliat sen han tävlade medelsvår, men ska lägga till fler bilder på honom när jag hittar)

Hittade en film från när Goliat tävlar krok svår på kista och en bild sen Bergslag :)
Det kommer bli helt underbara bebisar!^^

Ja det hoppas jag på :)
Glömde skriva det att för mer info om Tyra och fler bilder gå in på min hemsida www.pralinens.weebly.com (inte helt klar men kaninerna är klara iaf:)) eller den gamla www.pralinenskaniner.weebly.com där ni även kan läsa om uppfödningen och gården och så :)
Vad roligt att du också hittat hit nu Sandra! :D
Bebisarna kommer bli jättefina!

5#Just det, det var väll Mich som hoppade honom då?
Han var superfin! Lite lagom sugen blev man nu..

Ja men precis :)
Hihi, ja det kommer bli toppenfina ungar, Tyra är en så härlig hona oxå :) Alltid full fräs :)

Den här kullen kommer jag nog att följa :)

Tyra verkar dräktig :)
Ungar kommer isåfall om ungefär en vecka =)