Takida-kullen; 2 flickor kvar!
Då är det bara två små flickor kvar fån Takida låtar-kullen! Ungarna är över 8 veckor och alltså leveransklara och kan flytta när som helst. Det spelar ingen roll ifall dom kommer till hopp och kel eller bara kel, sålänge dom får ett bra hem så är jag nöjd! :)
Två av ungarna kommer att stanna här. Brun zobel hanen Travis (Killed By A Train) och den vita honan (What Doesn't Kill You). Lii (Hav You Waited Long), havana Brokad hona har flyttat till Christina som äger föräldrarna till kullen, där hon kommer vara kelkanin och även hänga med mig på tävlingar ibland. Den vita hanen, Sickan (It's A Sin) är tingad till ett kel hem.
Det finns mer info om kullen, släkten och föräldrarna och bilder osv på hemsidan www.jetaime.se (gå in på kullplanering och klicka vidare till Takida låtar-kullen)
Je t'aime´s Stay In The Rain "Stacey"
Kön: Hona
Färg: Gul/svart japan-manteltecknad
Pälstyp: Lejonhuvad (enkelmanad)
Öron: Uppåt/"flax"
Kropp: Liten i kroppen och ganska slank och högrest, tar rejäla skutt och har stora bakben.
Om Stacey: Hon är en otroligt envis liten flicka med otroligt stor personlighet. Hon är alltid den som är först framme och hälsar när man kommer ut till kaninerna. Nyfiken till tusen och inte det minsta rädd av sig. Hon är en härlig kanin att ha med att göra och vi har även gått i sele lite, vilket inte alls bekymrade henne, utan hon åt lite gräs, skuttade lite, åt lite till och sen när hon väl fick fart så sprang hon som en liten tönt över hela gräsmattan och gjorde glädjeskutt och tyckte det var hur kul som helst. Tror verkligen att hon blir rolig att hoppträna med senare, så hon är så nyfiken på allt och tycker det mesta är kul. När dom är ute i hagen springer hon fram och tillbaka och hoppar det hindret som står i rasthagen.
Status: Till Saul 450:-
Je t'aime´s Get Me Started "Nessie"
Kön: Hona
Färg: Vit rödögd
Pälstyp: Lejonhuvad (enkelmanad)
Öron: Uppåt/"flax"
Kropp: Något större och kompaktare kropp än Stacey, men är ändå rätt slank i kroppen. Har även bredare huvud.
Om Nessie: Nessie är den lugnade ungen i kullen och är lite mer försiktig av sig, dock stoppar inte hennes nyfikenhet henne. Utan hon kommer alltid fram och hälsar och vill vara med när det händer nått. Hon är dessutom en liten kelegris som gärna sitter och myser medan dom andra ungarna flamsar runt. Jag tror att Nessie skulle vara en otroligt bra kelkanin och kanske en bra kanin för någon som vill testa på hoppning. Hon är väldigt lugn att gå med i sele och är helt oberörd och skuttar runt som ingenting, och vill gärna ha en liten kel-paus då och då ;)
Status: Till Salu 450:-
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Fina Nessie (som är en liten smutsgris, därav helt torvigt vid nosen
)
Oj vad söt Stacey var :)
Not your mom, not your milk.
Och veeeeem har kommit på smeknamnet Stacey?
Båda två är grymt fina, hoppas att de hittar bra hem!! =)
#6 Ja hon är supersnygg :)<4
#7 Jag tycker det är såååå fult, men rätt som det var så bara hette hon det ändå haha :p hoppas jag med <3
Men oj, redan 8 veckor?! 
Kanske intresserad av Stacey ;D Kanske, kanske..
#9 Hahaha ja, dom blir 9 veckor imorgon tom ;)^^
#10 okej, men du kan maila mig och berätta vad du kan erbjuda henne :) hemmet är det absolut viktigast för mig!
#12 Jag har skickat ett mejl till dig :D

Nessie ser ju bara för söt ut :)
#14 Ja hon är en underbar lite tös som bara ääälskar uppmärksamhet och kel ;)

Jag är kanske kanske kanske intresserad (:
Har pratat med pappa nu, och vi är väldigt intresserade av Stay In The Rain! :D