Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etikett: köp-sälj
Läst 1043 ggr
Husberg
0

Bredow-Kullen fyra veckor!

Idag firar vi fyra veckor, bebisarna har vuxit så det knakar och jag hade tänkt att berätta lite om varje unge. Även med nya bilder, dom kommer att bli ur snygga, kropparna har blivit mer utvecklade och det finns mycket sprutt och energi i dessa krakar!

Vid intresse eller mer info om föräldrarna, mejla eldsjalenshoppkaniner@hotmail.com

Husberg
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Först ut har vi Syskonkärlek, viltzobel brokad och är en hona, hon är lite försiktig av sig, kryper runt på alla fyra och vill helst ligga på mage eftersom det känns tryggast när man är på en vinglig studsmatta. När hon står på hårt underlag sitter hon jätte fint, springer och busar med syskonen. Denna tjej lever upp till sitt namn, hon håller syskonen rena och pussar massor på sin mamma. Syskonkärlek är den första som konstigt nog har börjat fälla öronen.

Hon är en favorit här hemma hos mina syskon.

Husberg
0

Räcker det om jag älskar dig är full av energi, ska springa runt och lukta och pussas hela tiden, vill inte sitta still och det är riktigt svårt att få bra bilder på henne. Tjejen är viltzobel brokad och har en otroligt vacker kropp! Spetsigt ansikte, långa baktassar och är högrest. Ska bli kul att följa henne i äldre dagar.

Husberg
0

Expert på att rodna, ända hanen i kullen och är störst av de enfärgade. Han är viltzobel och väldigt stilig! Se så han använder benen. Väldigt fartfylld kille, en tuff kille. Nyfiken och stannar gärna och myser. Hans kropp har verkligen utvecklats, hela han är otroligt vacker.

Husberg
0

Hur man gömmer en mammut, viltzobel brokad hona och störst i kullen. Väldigt framåt flicka med mycket att ge! Tjejen vill inte stå still, bara springa. Tycker det är kul att utforska och stannar gärna för att bli klappad. Nyfikenheten finns där så som alla andra syskon. Denna tjej fastnade jag för sedan hon var någon vecka gammal, otroligt fagert för ögat och väldigt pigg och allert. Flickan lär få stanna.

Husberg
0

Sist men inte minst har vi Hur kär får man bli, minst ur kullen och är den mest allerta kaninen i kullen! Hennes små steg blir som ett hjul, hon bara rullar fram! Hade tänkt att filma henne någongång på studsmattan så att ni kan få se hur hon bara flyger fram. Svår att fotografera, i ena sekunden är hon där, i andra är hon borta. En stor charmör och är väldigt lik sin mamma.

Jetaime
0

Jag är helt kär i syskonkärlek :'9 ^^

Husberg
0

#6: Syskonkärlek komma hem till Hanna ^^

Jetaime
0

#7 Hihih (a)

[vretenskaniner]
0

Elin, jag har mejlat dig! :) Men kan skriva här med ;)
Är somsagt intresserad utav någon! Det står mellan hanen och Räcker det om jag älskar dig, vilken ska jag välja? ^^

Hur mycket ska du ha för dom? :)

Husberg
0

Alla bebisar är fyllda fem veckor idag! Finns intresserade på alla ungar men jag godtar fortfarande intressemejl. De nya ägarna bestäms nästa vecka!

Husberg
0

Här kommer nya bilder på ungarna!
För större bilder, tryck på det minimerade fotot upp till häger.

Först ut.. Eldsjälens Syskonkärlek, 1 Ev.Intresserad.

Husberg
0

Eldsjälens Räcker det om jag älskar dig, 1 Intresserad.

Husberg
0

Eldsjälens Expert på att rodna, 1 Intresserad.

Husberg
0

Eldsjälens Hur kär får man bli, 1 Ev.Intresserad.

Husberg
0

Eldsjälens Hur man gömmer en mammut *STANNAR*

[vretenskaniner]
0

Dom är så vackra!

Husberg
0

Två ungar kvar att tinga! Nya fina bilder finns ute på min bilddagbok!

Bilddagbok: eldsjalenshk, gästlösen: guldknapp

Tribeskaniner
0

Herregud vad söta dem är! <3