Helgens tävlingar?
Hur har det gått för er alla i helgen?
och berätta! :D
//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus
Jag har legat hemma och slemmat på soffan… fick stryka mej
jäkla skit liksom :(
Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |

på lördagen var det tävling i Småland
Kyrkelidens Söt & Gullig "Gustaf"
plockade sin första pinne i krok svår:D 1+2 fel varav ett var korrfel:)
såååå duktig!
I was made for loving you "Lova"
blev 2.a i krok lätt och 4.a i andra kroken, slutade 2.a i cupen och gick upp i medel:)
Grenens Hannya
har varit lite brunstig och trött på sistone, gick inte igenom banan och hoppade 50 cm i höjd
på söndagen var det tävling i klippan
Kyrkelidens Söt & Gullig "Gustaf"
blev 3.a i rak medel:D
Khaos stars in the sky "Susie"
debuterade i rak lätt och gick på 2+0:D super duktig!
Grenens Hannya
tävlade utom tävlan och gick på 5 fel i grunden
//Josefin Svensson
Medarbetare Kaninhoppning iFokus
Dangerous kaninuppfödning
Pralinens Haya tog sig till medelsvår i rak bana i Klippan!!!! Hurraaaa för HAYA!!!
( …pinsamt stolt matte…)

Anderstorp på lördagen :)
Elsa blev oplacerad i båda msv krok, hon hade inte alls lust och verkade lite depp :/ Däremot hoppade hon iaf höjden, klarade 50cm på sista försöket och 60cm stillastående (!) på första, så blev en pinne, en till sen är hon elit i höjd ;)
Zoë debbade msv krok, gick bra på första, 2+2 :D Är sååå stolt <3 Det gick nästan lite för fort i finalen (som vanligt) token susade förbi banan på 18 sekunder ;) I andra msv gick hon på 5+3 och var nåååågot sur och trött ^^
Chania kom till final i båda lätten, 4+4 i första och 5+2 i andra ;)<3
Klippan på söndagen :)
Startade först Chania och jävlar säger jag bara :O Nollade grunden! Och sen vilken fart hon hade i finalen! Såg så roligt ut när mitt underbara halvfluff sprang för allt i livet, och hoppade grymt fint ;D Så blev en första pinne i rak lätt på 0+1 <33
Efter det var det Zoës tur, hon var rätt trött från gårdagen och har varit skendräktig dessutom (fyllt halva buren med päls), men det gick ändå bra, 1 slarvfel i grunden. I finalen var det däremot SPRING FÖR LIVET!! Vi susade förbi hela banan på omkring 7 sekunder, och 1 fel. Tyvärr räckte det inte till pinne (kom 11 och 9 pinnar delades ut). ;D
Till sist Elsa, tror hon vill ha ungar så hemskt gärna att hon mår dåligt av det :/ Ville knappt hoppa, fick 3 fel. I längden försökte hon en gång men la sig sen ner för att sova lite :P<3
Är oerhört stolt över mina tjejer :D<3
#4: Jag såg er, ni var jätteduktiga! 
Strömsholm på söndagen
Graffiti Of Blockbuster
Hon startade 2 svår och längd. Min duktiga tjej gick på 4+1 i första och kom tvåa. I andra gick hon på 2+2 (trött) och fick sin andra svårpinne! I längden där hon debuterade hoppade hon 180cm hon var väldigt nära på 2 meter. Men hon var ändå sjukt duktig min tjej <3
Pilens Farinsocker
Hoppade Medel och gick på 3 fel och endast 2 Korr (!!) han börjar lära sig min lilla stressfaktor :)
Annars var det en sjukt rolig tävling! Galopphästen var nog roligast eller hur Sandra? 
#6 Hahah, ja Sara måste ju lägga upp den filmen! Vi drog runt området o lyckades få två utskällningar på mindre än 10minuter…suck!
Har gått super för mig med, som alltid ^^
Happys helg i helgen!
Var också i Strömsholm, båda dagarna och den platsen borde itne vara Happys favvo men jo då! 1cert i krok (1:a :D:D:D) o hoppade 210cm i längd, hur????
Tuva, trött men så duktig! Vann höjden på 75cm.
Ronja tyckte gräset var mycket roligare än hinderna! Tog sig igenom banan i 3 av 4 klasser. Det där med att titta på hinder tycker hon visst är fullkomlgt onödigt! ÄR man diva så e man!
Å bebis Nemo debbade :D:D
Två enormt stora lättbanor så 1fel i första lätten å 2 i andra! Så sjukt stolt!! Han e så duktig lill gossen!
//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus
Var i klippan och tävlade igår.
Det gick hyfsat för mina, ingen var riktigt taggad och fick endel slarvfel.
Hugo hoppade med en fin fart men utan ork, som alltid när det är varmt^^ Han slarvade och fick med sig ett plank som igentligen han inte skulle rivit, men är man trött så e man:P 2+2 gick han på och kom på en 18 plats av 42. Startade längd med honom på kul och trodde aldrig han skulle klara ingångslängden på 1.20 cm. Men i andra försöket tog han ett jättehopp ochklarade det. Alla klappade händerna för han var ju så söt, och sen var det ett ganska mäktigt språng. Min fina pojke:)
Molle var otroligt hanig och när jag stod och väntade på framhoppningen så skvätte han på mina ben så jag var tvungen att ta av mig skorna så det inte rann ner i dom:P På framhoppningen rev han alla hinder och var fastklistrad vid allt som luktade hona, dvs det mesta:P Men på banan var han inte alls luktig och koncentrerade sig. Han gick på 1+1 och kom på 14 av 42.
Chip hade jag inte höga förhoppningar om. Hon har brunstat konstant nu ett tag så jag hade varit nöjd om hon hoppade nått hinder på framhoppningen^^ Men på banan så sprang hon på i ett fint tempo tills hon kom till det fjärde sista hindret så tog det stopp. Så jag lyfte henne men hon kom igenom banan^^ Lätt dagens höjdpungt!
Rakel, min Rakel^^ Hon var inte nervös, eller jag vet faktiskt inte vad hon var men hon var rätt spänd.Hon var ganska luktig men lilltjejen behöver bara lite mer rutin sen kommer det gå som en dans för henne:) Hon hoppade säkert och fint, så jag är nöjd med henne. Hon gick på 2+3 och kom på plats 21 av 42.
Men bättre väder kan man ju inte önska sig och det var en trevlig dag!:D

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Här kommer lite filmer från helgen :D
Zoë som hoppar final i krok msv i Anderstorp (debut!) <3

Chania hoppar final i rak lätt i Klippan (fick pinne) :D<3

Och till sist Zoë, finalen i rak lätt i Klippan ;D Snacka om att jag fick springa, fattar inte hur jag kunde hänga med xD