(CH) Affleck + (Gt CH) Tuva
*Intressekoll*
Kullen tas till nästa år, men vill gärna veta redan nu om du tycker det verkar intressant? Inget bindande på något sätt så intresse betyder inte att man bundit sig till att köpa en unge sen. Men jag vill gärna veta om folk tycker det verkar intressant :)
Far: Ekbackens (CH) Faith to Believe *Affleck* Mor: Snöflingans (Gt CH) SevenEleven *Tuva*

**Affleck
**En stor svartbrokad kille med fart i tassarna. Gillat honom från första stund! Efter S CH Damon och Röstebos CH Sepultura. Väntar på en Championtitel i rak då alla certen än inte är godkända. 11:a Rak SM 2010.
Tuva
Min donna som har allt jag kan önska! Efter Gt CH Hobbe och Aisa. Champion i rak och krok när alla certen blivit godkända och har 2cert i höjd. 7:a Rak SM 2010, Vinnare av Jubileumspokalen 2010. Läs mer på hemsidan: http://www.kyrkelidens.kaniner.se
Tuva o Affleck är släkt. Inavelskofficienten är 0.2%.
Inget som varken jag eller Josse ser som något problem. Maila mig vid frågor ang. detta.
Väl Mött
//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus
även om jag nog inte har möjlighet att köpa en, tycker jag det verkar väääldigt intressant ;) får nog ta och fixa lite mer burar :P