Snart bebisar!
Nu är det dem sista dagarna kvar, hon står på dag 29 och än har jag inte varit ute och tittat till henne. Det sparkas för fullt och rör sig massor.
Vi får hålla tummarna! När jag kommer hem från Skolan kanske jag har världens överraskning framför mig! Ungarna kan komma dessa dagar: 03/05, 04/05, 05/05 eller också 06/05.
Mer om föräldrarna finns här och här.
Intresse för kullen skickas till: eldsjalenshoppkaniner@hotmail.com
Eldsjälens Räcker det om jag älskar dig
Eldsjälens Bara inte du
Eldsjälens Som jag vill vara
Eldsjälens Hur kär får man bli
Eldsjälens Knappt lovlig
Eldsjälens Som om ingenting
Eldsjälens Hur man gömmer en mammut
Eldsjälens Ett magiskt misstag
Coolt tema ^^ jag har läst dom flesta böckerna av henne när jag var yngre faktiskt :p
Hoppas bebisarna kommer snart och att allt går bra :)
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
#1: Ja, det kommer nog gå bättre den här gången. Får vi i alla fall hoppas!
Inga ungar idag, kom hem cirka 15.00 dock kände jag på magen och den är sprickfärdig! Så spänd var den inte igår och detta påminner mig om dagen innan hon födde sina två som tyvärr gick bort.
Nu väntar vi med spänning! Bilder och sådant kommer efter tre dagar. Kommer inte ta i dem tills dess!
Nu har bebisarna kommit! Idag är det den 04/05-2010.
Antal och färg kommer inom ett par dagar. Ska låta henne vara i 1-2 dagar. :D
#3 Grattis :)
Grattis!:)
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
Härligt! Grattis :))
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
#5-#6: Tackar så mycket!
Idag (05/05) är ungarna 1 dag gamla.
Jag har räknat antal vilket blev upp till fem små! Jag kan än inte se någon färg men teckningarna har jag på huvudet!
2st helfärgade och 3st brokade.
Gud vad kul!!!:D
Grattis till dom små!!
åh! Grattis! :)
Äntligen en ordentlig filmsnutt på Dayo när han tävlar! Han tog sin första krok-Svår pinne idag! Grattis till nyblivna pappan!
Jättefina!
Duktiga Dayo!:*
Grattis! Jättefina bebisar! :)<3 Var bor du?
#14: Ja visst är dom? Dayo är riktigt duktig, nöjd med mitt val av hane! Han har det som inte Ida har :)
#15: Man tackar så mycket! Ungarna finns i Stockholm. :)
Fem dagar idag! Tyvärr har jag bara tillgång till digital kamera just nu.. Bättre bilder kommer!
Läskigt när man redan har börjt falla för en liten knodd.. Denna är även störst och livligaste ungen.
Jag antar att transport till skåne inte skulle kunna fixas? Tänkte bara kolla, för dom är ju jättefiina :D
#21: Transport löser sig alltid! Är man ute i god tid ska det allt kunna gå! Du kan mejla mig om du vill ha mer information om föräldrar osv. :) eldsjalenshoppkaniner@hotmail.com
Jag kommer att använda mig av namnen:
Eldsjälens Hur man gömmer en mammut
Eldsjälens Expert på att rodna
Eldsjälens Syskonkärlek
Eldsjälens Räcker det om jag älskar dig
Eldsjälens Hur kär får man bli
Imorgon fyller bebisarna en hel vecka! Tiden går långsamt när den vanligtvis går rätt fort. Så nu är det fullrulle i benen! Ungarna vill inte sitta stilla, ska klänga och poppa spm små popcorn. Pälsen har kommit och de brokade har börjat få sin vita grund.
Om tre dagar öppnar de ögonen och då får vi förhoppningsvis se massa bilder!
Nu är dessa sötnosar 1 vecka! Och nya bilder kommer. Än kan jag inte se vad för färger det kan ha blitt dock har jag aningar.
Bebis nr 1.
Ev. namn: Eldsjälens Expert på att rodna
Bebis nr 4
Ev. namn: Eldsjälens Räcker det om jag älskar dig
Bebis nr 5 - Denna har jag börjat funderat på att spara, har börjat fästa mig vid denna knodd. Näst störst ur kullen och är väldigt sprallig och allert. Vill inte sitta fint i handflatan. Ska ut på äventyr istället!
Större och tydligare bilder finns på min bilddagbok! EldsjalensHK
Ev. namn: Eldsjälens Hur man gömmer en mammut
Du har lösenord :P Jag vill ha dessa bebisarna, jag kan väl mejla dig? :)
#29: Det är bara att mejla mig! eldsjalenshoppkaniner@hotmail.com
#30 Har jag gjort nu :)

Vart finns dom? :)
#32: I Stockholm :)

#33 okej :) synd att det var så långt borta :/