Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etikettallmänt
Läst 593 ggr
Ida-M
0

Träningstävling & träff, Slottsskogen 29/5

Nu är det äntligen dags för den första träffen för iår i slottsskogen! Vi kommer också ha en träningstävling som det står mer om nedanför. Om du vill komma på träffen så meddela det. Mer om just träffen kommer snart dyka upp på www.sstraff.tk

Din anmälan skickar du till: finarosetter@hotmail.com eller malin.vilma@hotmail.com. Det är bra om du skickar till båda så att vi vet säkert att det kommer fram :) Om du vill får du också lägga in anmälan här, men den ska alltid skickas till mejlen också isåfall.Malin kommer assistera som fotograf under tävlingen, därför får du gärna skriva i anmälan om det är okej att kaninen blir fotad under loppet. Efter tävlingen kommer vi också ställa ut hinder (man kan få välja något speciellt om man vill) så kan Malin fota kaninen när den hoppar och sedan efter träffen och tävlingen så kan hon skicka det via din mejl. Andra som har kameror med sig får självklart också hjälpa till att fotografera

Träningstävling 29/5 Slottsskogen
Jag och Malin kommer komma dit en stund tidigare än alla och leta ut en lämplig plats där vi kan hålla till. Så hittar du oss inte så ring isåfall!
Tid: Alla tävlande ska vara där 10.45 så vi räknar med att få igång tävlingen ungefär 11.00
Plats: Slottsskogen / Göteborg
Anmälningsavgift: 10kr / klassen
Sista anmälningsdag: 24/5
Övrigt: Jag (Ida) kommer iallafall parkera där flamingosarna höll till förut, där det finns en liten kiosk och toalett brevid. Så vi kommer nog ha letat upp någon plats i närheten där.

**
Anmälningsmall som du ska skicka:** Och kom ihåg, du är inte anmäld förrän du fått ett bekräftningsmejl.
Namn:
Telefonnummer:
Mejl:
Min ålder är:
Namn på kaninen/kaninerna:
Ålder på kaniner/kaninerna:
Ska starta i:
Kaninen har tävlat/inte tävlat förut:
Har kaninen isåfall någon pinne?:

Summa:

Jag tillåter Malin att fotografera under mina kaniners lopp:
Vill ha min kanin/kaniner fotograferad efteråt:
Jag kan hjälpa till med:
Hinder jag kan ta med om det behövs:

malin--a
0

Ida glömde klasserna :P Kan någon Medarbetare lägga in att klasserna är Rak lätt och Krok lätt?

malin--a
0

Anmälningssaken för träffen ligger oxå ute nu. :)

www.sstraff.tk