Beat it+Impulsive Maroon
I slutet av mars kommer kullen mellan Beat it "bettan" och Impulsive maroon "mario". Kullen var inte planerad utan en tjuvparning. Både Bettan och Mario har Skåningen i 7e ledet, det är dock väldigt långt bak.
Beat it:
Min Lilla ögonsten, hon är verkligen en helt underbar liten tjej. Bettan är en harkorsning på ca 2,5 kg. Riktigt duktig på att hoppa och är nu svår klassad i rak och msv i krok. Hon är född 15/7-2008, och är efter Silverdalens Datura (belgiskhare) och undan: Magics Rosmarin (vädurskorsning).
Impulsive Maroon:
Han är inte så gammal men har redan visat att han kan hoppa, riktigt bra. Han är bara lättklassad just nu (med pinnar) och har ändast startat fåtal gånger eftersom han nt är så gammal, född: 28/6-09.
Han har en riktigt snygg kropp som är perfekt för hoppning, han är desutom en riktigt kelig kanin. Helt underbar på alla sätt. Ett av de bästa köpen jag har gjort!
Mer info mejla: Boltenskaniner@hotmail.com
Eller besök www.boltenskaniner.weebly.com
Dom kommer finnas i skåne men transport går alltid och lösa.
Mvh Olivia

Du köpte väll Bettan ur Michael Jackson kullen någon stans? Jag känner igen namnet…
Japp det gjorde hon,från Dangerous uppfödning:)
Hoppas ok att jag svarar!:)
Jag är intresserad, men det beror lite på när dom är leveransklara :) Tycker Bettan är otroligt söt! :) Mario också.. :)
#10 mejla mig på boltenskaniner@hotmail.com ;)
Putt :D
Finns nyare bilder på min bilddagbok: Boltens :)
Putt,, ungarna borde komma när som ;)
#14 säker på att hon är dräktig? när blev hon parad?
#15 inte 100 såklart o jag kommer inte ihåg datumet
De blev 3 död födda ungar tyvärr, men funderar på att ta om kullen.
#17 Otroligt tråkigt :(
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
#17 Gud vad trist :( Tror tyvärr inte jag kan vänta isåfall… Jättetråkigt!

Nej, fy vad trist :(<3 Vila i frid små liv <3
så tråkit D: