Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etiketthinder-selar-andra-tillbehör
Läst 3957 ggr
Popstar
0

RITNING&BILDER PÅ KRYSSET :D

någon som har ritning&bilder på ett hemmabyggt Kryss? ;d

kyrkeliden
0

krysset eller exet??

//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus

Jetaime
0

Är krysset det som bommarna ligger som ett kryss, och x:et det som står upp som ett x liksom.. Vi har byggt båda hemma, men blandar alltid ihop dom (a)

Trocaderos
0

Precis som du sa #2 så är krysset då bommarna ligger i ett kryss, och x:et ser ut som ett x :)

Popstar
0

ojrå, då varé x:et då ^^'

Popstar
0
hugoochip
0

Fint hinder!

Ska du måla det?Tungan ute

adelinerokaniner
0

Tackar ^^ Hm, jao det var väl meningen men det har inte blivit av.. Alla mina hinder borde ses över så det kanske blir i vinter  Flört

kaninsnobben78
0

vad snyggt hinder exet  #5 har du byggt de hinder själv? så snyggt  !

adelinerokaniner
0

Hihi, i ärlighetens namn är det "jag" och pappa som byggt det. Eller han byggde och jag höll i skruvarna. Ungefär så var arbetsuppdelningen.. Flört

Jetaime
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

:)

kaninsnobben78
0

Vad snyggt exet  "11 hur gjorde du de fina hinder  ska man såga i mitten  att sätta i hop dom?

Billikanin
0

#11 Jättesnyggt! :)

KaninenWilma
0

#11 :  Jätte fint :)  Har du byggt den själv ?  Har du ritning ? Hur gjorde du i mitten ? , så att det där man "sätter ihop" sitter så fint?, lixom går in i varandra ?

Jetaime
0

#14 Ja, jag har byggt den själv, eller pappa gjorde väl det mesta (a).

Vi ritade upp formen på en skiva, och sågade ut den, så vi har inte satt ihop två olika bitar. Men det kan man ju också göra om man vill :) Vi gjorde bara hinderna efter det träet vi hade hemma. Så man kan igentligen göra som man vill.

Jetaime
0

Ang. ritning, så finns det ingen speciell ritning utan jag skissade mer upp hur jag ville att det skulle se ut och med mått osv. Sen gjorde vi vad som blev bäst efter det..

KaninenWilma
0

#15: Okejj :) Men då måste ni ju haft en jätte bred brädda så att ni kunnde såga ut ett V, eller jag fattar nt xD

Jetaime
0

#17 Nja.. det är ju inte lika stort som en vanligt, lite mer kompakt och lägre på höjden :P

KaninenWilma
0

#18: okejj :) , vart äre köpt ? :)