Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etiketttävling-resultat
Läst 773 ggr
Sashhi
0

Resultat 27-28 mars

Hur gick det för er denna helg? :)

Not your mom, not your milk.

Sashhi
0

Det gick ju inte på något annat sätt än helt awesome! Toffla blev elit i krok, vann svåren på 1+1, som vanligt omkomplicerat och nemas problemas, men platta hinder måste vi verkligen träna på. Hon förstår ingenting av dem. Myrra fick sin första pinne och vann lätt nyn på 1+1, Ellis inlånade Sprak vann msv ny med 2+0. Hugo kom precis utanför i svåren osv. Det gick jättebra!

Not your mom, not your milk.

kyrkeliden
0

Fick två placeringar, 2cert och EN CHAMPION :D:D:D:D

Svävar fortfarande på mina moln, har totalt pussat sönder stackars Tuva och klemmat bort henne med diverse godsaker :D
Känslan går itne att beskriva…men stolt är väl det närmaste! Hon är så grym, så okomplicerad, så lätt….å ja….se…nu rabblar jag osamanhängande igen ^^

Blev hennes andra cert i höjd, på 75cm som token tog stillastående :O

De andra är jag mer än nöjd med. Teddy gjorde sitt bästa, Bove kom faktiskt "nästan" i mål och klev över 70cm utan å ens titta på hindret…å Happy…ja hon låg å rullade sig meest hela tiden ^^

//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus

lydds
0

Fick 1 placering och det var med Sture.
Han gick på 0+0 och kom 2a och blev därmed medelsvår i krok! Skrattande

Husberg
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

För mig gick det jättebra!
Yra tog sin första krok pinne, kom på tredje plats. Ida som inte tävlat på 3 månader angående dräktighet fick starta för första gången på länge, hon gick 1+2 dock ingen pinne. Phoeb debuterade medelsvåren, oj så duktig han var! Han skötte banan galant! Gick på 3+2 och kom precis utanför pinne, på 4/14!

Tarkie
0

#4 Du menar placerig? Man får inte pinne på 5 fel :P

Husberg
0

#5: Har jag skrivit att han fick pinne?Obestämd Han kom på fjärde plats och det gavs ut tre pinnar. Han fick b-pris. Han blev placerad på fjärde plats. Nu blev det lite konstigt tycker jag^^

Tarkie
0

#6 "Gick på 3+2 och kom precis utanför pinne, på 4/14!" Han kan inte komma utanför pinne. Dock utanför placering kan han komma ;D

Husberg
0

#6: Okej, haha. Bra att du sa till.