(s) Hoppningsmaterial?
Jag har en väldigt fin harkorsning (Belgisk hare/teddyvädur) som jag tror skulle passa bra i hoppning. Hon har väldigt mycket energi och behöver en hel del stimulans för att må bra. Jag har själv inte testat att hoppa henne men hon hoppade över ett kompostgaller från stillastående.
Hon har fått flytta runt en del och hennes nya hem vill jag skall vara livslångt. Dessutom behöver du ha en del kaninvana då hon är väldigt osäker kring nya människor. (När hon kom till mig så var hon jätterädd och gjorde utfall i början, men nu är hon snäll och go).
Hon är väldigt högrest och långstäckt, slank. Hon är dessutom rumsren och van vid att ha sele.
Hon kommer inte att ges bort till första bästa, utan när jag känner att jag har hittat ett lämpligt hem med någon som kan ta sig an henne och ge henne den tid och träning som hon behöver. Hittar jag ingen så får hon bo kvar här och jag får helt enkelt anpassa mig och börja hoppträna med henne.
Hon finns i Luleå men jag kan ordna transport till Sundsvall, kan även hjälpa att hitta transport till andra delar av landet.
Kan tänka mig att lämna ut henne på foder. Hon kastreras i nu veckan/ början på nästa.