Spricker av stolthet!
Funderar ju nästan om man skulle sluta tävla, endast föda upp å sälja till hopphem!
För då kan man ligga hemma i sängen en lördagmorgon, ta sovmorgon å vakna till massa SMS om hur duktiga ens bäbisar är!!!
Jag spricker snart av stolthet!!!!
Charlie *Kyrkeliden's Kavat & Modig*
En snygg kille som är högrest både fram o bak! <3 Tar det i ett alldeles perfekt tempo på banan å går dubbel nolla, 0+0!
Han gör sin andra start i rakbana (första var hans
allra första tävling) och vinner klassen!!!
Denna kille har inte missat många pinnar på vägen, 3starter i lätt krok så blev han medel t.ex.
Alfred *Kyrkeliden's Sann & Ärlig*
Borde kanske egentlgien bytt namn med syster, Vild & Fri ^^ Allt ska gå fort fort å när matte lägger sig i flyger vi lite åt alla håll =p
Men trots en jäkla fart så har han stenkoll, 0+0 å en 2:a plats!!! (detta en kanin som blev opl på sin allra första tävling, sedan har han plockat typ placering på vartenda en)
Gustaf
*Kyrkeliden's Söt & Gullig*
Borde egentligen heta Stamp & Damp ^^ hihi, det passar honom!!! <3
Tog det vad jag fått höra relativt lugnt idag för att vara honom, men han tar ju inte ens i, 0+0 utan problem! en 5:e plats hem!!!
Är så stolta över alla mina grabbar, även brorsan Knatte gick bra, men tyvärr ingen final!
Dessa killar tävlade rak lätt ny i Kvidinge :D
(Gustaf tävlade även medel krok UT, då han e svår i krok =p)
Tavk Emma, Emelie & Jozze för att ni visar vad dessa grabbar kan!!
//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus
Alf var faktiskt lugn igår;)
Men han borde heta liten men kaxig istället;) Han ska skrämma alla andra som inte känner honom:P Ayla tyckte att han var lite läskig;P hehe. Men han tycker att hans bur är hans revir och ingen annans så när man ska öppna buren så kommer han i fullfart och ska dra och skaka galler. Sen hoppar han upp på en pall, för det har han lärt sig:P
Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/

Det är jag som ska tacka dig Sandra för denna underbara grabben:)
Pappa upp i dagen!
//Josefin Svensson
Medarbetare Kaninhoppning iFokus
Dangerous kaninuppfödning
#2 Vi ska nästan tacka Tuva och Teddy också för dessa underbara grabbar:) Vore de inte för de så hade vi inte haft våra fartdårar, inte sant;)
Får tacka Flikka och Oscar också för min underbaring, Sven! Han lever livet! Eller på tävlingar lever han som bäst;) Snor godis av andra, äter sin riktigt mätt på andras mat. Hemma är det knappt godis eller foder, mest hö och motion i sin supersnygga reflexväst som mamma hittade och tänkte på Sven;) Han tycker att han är supersnygg i den, men det kan jag bara hålla med om :D inte sant?
Mvh Emma
Hihi tuffingen Sven <3
//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus
så duktiga (:
#4 Visst är han?:D Han blir jätteglad såfort han får på sig den för då vet han att han ska få springa fritt i trädgården;)
Mvh Emma