Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etiketthinder-selar-andra-tillbehör
Läst 2652 ggr
BJrabbit
0

Är hindret lagligt?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har gjort en ritning på ett hinder som jag skulle vilja bygga. Men eftersom att jag aldrig byggt hinder innan och inte är direkt expert undrar jag om ni kan hjälpa mig med måtten? Är dem bra, och framförallt lagliga? Vad kan/borde/måste jag ändra? Något exempel på vad jag ska bygga i för trä, hur högt planket och hästhuvudet ska vara o.s.v? "Sno" gärna bilden och skriv dit mått. Hindret ska räcka upp till elit, och det är ett rätuppstående.

Pollux hästbokklubb

EricaN
0

Hindret är godkänt så som du har ritat det, även måtten är bra =)

BJrabbit
0

#1 Tack!

Alltid skönt att veta säkert :)

alwiz
0

Villket coolt hinder det kommer bli :)

PrinzeZz
1

bara kolla med Pollux om det är OK att du använder deras logga och bilder, tror det skyddas av copyrightlagen även vid privat bruk

Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010 Måne 
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |

BJrabbit
0

#3 Tack! Det blir mitt allra första hinder.

#4 Ok, får väl skicka ett mejl då^^ Men chansen är väl inte så stor att dem säger nej…

Emmisan
0

Hur brett är hindret?

Mvh Emma Tange

hjartelyckanskaniner
0

Om de nu inte godkänner att du använder deras logga så varför inte använda namnet på din uppfödning, om du har det;) skulle varit lite coolt. Sen rasen som du hoppar/föder upp istället för hästen på sidan av hindret.

Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/

kyrkeliden
0

allt skyddas av copyright lagen, MEN man får använda till eget bruk. Exempelvis en powepoint i skolan får du ta bilder till, om de endast används t.ex. i en presentation å inte som reklam eller liknande.

Våra lärare får t.ex. använda bilder ur vår kursbok i sina powerpoint, men de får inte lägga upp de bilderna på internet sedan.

//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus

kaninsnobben78
0

Det se ut bra ut hinder vad snyggt hinder 

bara man anväder godkända märlor till hinder  om inte anväder spikar till hinder  så  inte kaninen kan skada sig på.Jag har inte gjordt Någon hinder  själv ska göra några

All-for-love
0

Jag är medlemm i pollux, be de att ha med hindret i tidningen så hinder i större format kanske dyker upp (Agility och hästhoppning)

kaninsnobben78
0

okej! jag har  varit  medlem i pollux  men har slutat  där det va för dyrt   Jag är medlem  i kaninhoppning  tredstadskaninhoppare iställt