Älskade skrutt!
Det blev en tidig lördagmorgon…05.00 ringde väckarklockan och jag kan väl säga att just de där första sekunderna av den nya dagen vill man helst stänga av eländet och somna om….
Men till Örebro bar det av. Jag hade endast två niner med, Teddy och Tuva. Ronja och Happy fick stanna hemma då Ronja förhoppningsvis väntar smått, och Happy har jag inte kunnat sätta igång efter hennes vilopaus pga. den dumma snön.
Väl framme var det elitklass som var dagens första och enda banklassen för min del. Underlaget var inte det bästa och till en början var vi nog många som undrade hur många kaniner, och inte minst förare som skulle stå på näsan. Tack och lov var det relativt få kaniner som verkligen kraschade in i något hinder, men visst var de klart störda av underlaget.
Teddy var först ut av mina och han kändes faktiskt taggad och riktigt glad idag. Framhoppningen tog han som han brukar, och sen är det då alltid svårt att sitta still under tiden man väntar när man heter Teddy.
Men så blev det vår tur och iväg. Minns inte så mycket av banan mer än att jag märkte han förstod det knepiga underlaget, tog det i lugnt tempo och hoppade mycket stillastående men oj vilja hopp! 1fel kom vi imål med i grunden och ledning…
Finalen sedan. Tror vi var enda ekipage på 1fel då och i finalen fick vi två. Försökte sedan mest koppla bort spänningen i kroppen om att kanske kanske…. visste faktiskt inte förän prisutdelningen att min bus tagit sitt andra CERT i krokbana :D:D:D
Älskade Teddybus! Inte alltid den jag tror mest på, men han är min läromästare i eliten och ibland så slår han ju till! Blir så glad och stolt över min fina kille! Du är då bara för underbar!!!!
//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus
Hejja Teddy :D Han var så duktig :)

Go Teddy! :D
MVH.
Louise T
Medarbetare på Dvärgkaniner.ifokus.
" Everybody needs inspiration "
Teddy Den Grymme :D
Snart Ch!
Not your mom, not your milk.
Hejja Teddysen :D
Hans son har också problem med att sitta still. Om man nu tvunget måste det så ska mattes byxor eller sko DÖ! Man ska bita, bita, bita i byxorna.
Vi får se hur det går i Kvidinge. Om han hade varit 4 månader äldre så hade han hoppat längd. Vi tränade lite längd och han hoppade lätt över 120 cm. hade inte fler hinder och vågade inte hoppa mycket längre med honom.
Får hoppas det blir höjd/ längd i sommar så att vi kan tävla det:)
Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/