Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etikettköp-sälj
Läst 1201 ggr
[YrIPannan]
0

Kaninhopps-uppfödare?

Hej!

Jag är relativt ny inom kaninvärlden och har bestämt mig för att skaffa egen kanin.
Min fråga är därför om det finns någon seriös kaninhopps-uppfödare i närheten eller nära skåne, eftersom jag bor utanför Helsingborg. Skulle vara underbart med en lejonhuvadkanin som kunde hoppa, men tar emot alla förslag med gjädje :)

Jetaime
0

Emelie (Jawa´s Kaniner) ska ha en kull till sommaren efter sin NZR hona och dvvkorsnings hane.  Dock ingen lejonhuvad kanin, men väldigt trevliga kaniner båda två. :)

Hemsidan: www.jawashoppkaniner.weebly.com

hugoochip
0

Jag har en uppfödning av vädurskorsningar till hopp och kel.En helt underbar ras, jag har en kull nu med 5 små bebisar. Om du är intresserad kan du gå in på min hemsida,undrar du något kan du bara pm:a mej:) www.happineshoppkaniner.webs.com

KyrkelidensJosefin
0

Jag har en hona till salu nu som är super fin!:)

Finns på annons här på kaninhoppning.ifokus.

Hon heter I was made for loving you med kallas kort och gott för Lova.

En ärlig och trevlig tös som inte har fått visa sig på banorna än.

Hon är 6 månader:)

//Josefin Svensson

Medarbetare Kaninhoppning iFokus

www.dangeroushk.weebly.com

Dangerous kaninuppfödning

PrinzeZz
0

jag vet att silverados ibland har kullar där ungarna har man, men då är det efter en speciell hona (Pussels Autumn Bliss).

sen har även Pussels haft det.

däremot finns inte silverados i skåne utan i stockholm, och pussels vet jag inte var dom finns.

Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010 Måne 
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |

[YrIPannan]
0

tack för alla svar ;) Jag har kollat in alla förutom den senaste #4.
Har du någon länk till dessa uppfödarna?

Kanske ska upplysa om att det är mina första kaniner och att jag helst vill ha två stycken.

Sedan är det även såhär, och det borde jag ju ha sagt…
min mamma och pappa har nyligen separerat och pappa ska flytta ut. Så det är i det huset jag ska ha kaniner. Pappa flyttar ut i slutet av April så kaninerna skulle gärna få vara leveransklara då.

Tack för all hjälp! :D

[YrIPannan]
0

putt :)

Ida-M
0

Hjärtelyckans har en kull nu ^^

hugoochip
0

6# Om du vill kan du pm:a mej så kan jag berätta lite mer om   kullen?:)

Jag bor inte alls lång ifrån helsingborg så transport skulle inte vara något problem:)

hjartelyckanskaniner
0

#6 Som Ida sa, så har jag en kull nu. Finns att se under millenium's chokladsufflé<3 Midgårdsolens Blader.  Försöker lägga in nya bilder på datorn nu men det går inte så verst bra.

Jag kan åka upp till Helsingborg och lämna kaninen.

Ser hälst att man själv tävlar eller att jag möjligtvis tävlar ungen själv, då de är avlade för hoppning.

Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/

[Bolten]
0

jag har några kullar i vår/sommar och bor i malmö så transport är inget problem. Kolla gärna min hemsida o skriv ett PM om du är intresserad ;)

http://boltenskaniner.weebly.com/

hugoochip
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min aktuella kull:)

PrinzeZz
0

#5 www.silverados.se  pussels vet jag inte om dom har en hemsida, tror inte det.

Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010 Måne 
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |