Kullar till våren
Hej! :)
Söker nu efter en kanin som kan vara leverans klar kanske runt våren?
Det viktigaste är att föräldrarna är bra i sitt lynne och inte ha bettfel i generna. Helst inte för besläktad.
Ser gärna till att både mamman och pappan är bra klassade.
Gärna att kullen kan befinna sig i Skåne då transport från mitt håll kan vara svårt att lösa.
Så skriv gärna om era planerade kullar här! :)
Inget kladd i tråden, tack!
MVH.
Louise T
Medarbetare på Dvärgkaniner.ifokus.
" Everybody needs inspiration "

Glömde skriva att jag söker en vädurskorsning! :)
MVH.
Louise T

Det är bestämt att jag ska para Elsa nu iaf, med Wim, så det blir rexdvärgvädur i havana! De paras i slutet av mars isåfall, så ungarna är inte leveransklara förrän juni, men kanske intressant ändå ;)

#2: En rexvädur hade varit grymt mysigt… :) Finns Wim på någon hemsida så jag kan se honom? :)
MVH.
Louise T
Kommer ta en kull mellan Grenens Made Up Fairytale och Royals bollinger nu i februari.
besläktade bla med elliot, skåningen och Love, säkert fler men jag har inte orkat forska rätt på exakt vilka ännu.
Föräldrarna är svår/elitklassade
Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |

#3 Javisst!
Här: http://tussilagonskaniner.tk/ och under hanarna ^^
Finns även bilder på Wim när han hoppar här: http://www.messalinas-konijnen.nl/nieuws.htm längst ner på sidan :)

#4: Vart i landet finns du? :)
#5: Han var väldigt fin… Kanske blir en liten Elsa unge! :)
MVH.
Louise T
Hej jag har tänkt och para min två dvärg kaniner jojje som är åtta månader med vitt och svart päls och jolly som är vittbrun och lite tjock…..=)
Vi har ju Suffi och Babbe;) Du får komma hem till mig i nästa vecka så ska du se vilken mysig liten kille han är. Pussar får man varje dag. Sen är vi bästa vänner och han litar verkligen på mig. I förrigår så bara hoppade han rakt ut ur buren=P Så jag fick fånga honom.
Suffi och Babbe vet du ju klassningarna på=)
Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/
#6 finns i närke,, men transport kan säkert fixas om det är det du funderar på ;)
Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |
Jag kommer ta kull på Freja (new zealand) och Phoenix (dvv) till sommaren (om inte Freja redan är dräktig)
som du vet så är ju mina kaniner bara i lätt ny, men Phoenix har en enorm potencial (stavning?) när det gäller honom är det mitt fel att han inte är högre klassad. Freja har kommit igång bra nu hon också. Tror att det bli jättefina ungar som är orädda och nyfikna. vikten kommer ligga runt 3kg (de blir som en rex i storleken och kroppen)