Ett år tillsammans :D
Idag är det exakt ett år sedan Benjamin kom till mig, ett litet skrälle som blivit dumpad i skogen och räddats av snälla människor. Samma dag som dom hörde av sig till mig åkte jag och hämtade honom (pappa hade en tid innan skvallrat om att jag letade hoppkanin, och dom tyckte att han såg ut att ha potential). Jag vet absolut inget om honom innan han kom till mig, men hoppkapacitet, det har han. Han har utvecklats otroligt mycket, de första månaderna var han väldigt "harig" och ganska ohanterlig, även om han alltid varit väldigt snäll. Det känns fantastiskt att kunna blicka tillbaka och se vilken skillnad det har blivit! Tyvärr blev det bara en tävling under året, pga mig då såklart. Men nu är han definitivt redo att komma ut på banan och jag är också ganska taggad måste jag säga. ^^
Jag vet inte hur jag skulle klara mig utan honom nu, han är underbart personlig och varje dag med honom bjuder på många skratt! ^^ Han har vuxit väldigt mycket och har faktiskt blivit en ganska stilig kanin. :) han heter egentligen Benjamin Breeg och är döpt efter Iron Maiden-låten "The reincarnation of Benjamin Breeg" som då var den låt som spelades mest i mina lurar. Jag älskar denna kanin och kände att jag ville tillägna denna dag åt honom, då jag inte vet när han fyller, så kan vi i alla fall fira våran årsdag tillsammans. ^^<3
Bifogad bild från samma dag förra året, när han precis kommit till mig. Lite blyg minsann :}
//Emma
Hartassens Kaniner - uppfödning av hartypade hoppkaniner
Och en bild från ganska nyligen i alla fall :) Han älskar att gräva, därför är stallets rabatter en klar favorit ;)
//Emma
Grattis!
Han är så jäkla läcker!
Vad människor kan vara grymma och bara dumpa djur i skogen.
Tur att det finns människor som hjälper de djuren iaf!.
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
Grattis! 
Mvh Linnea Matros
#2 och 3 Tack så mycket! :D
Bifogar en bild som inte ville funka igår… hoppbild från i höstas, rätt suddig, men svansen är så söt! ^^<3
//Emma
Jättesöt!<3
Grattis! :) supersöt!
Tacktack :D
//Emma
Jättesöt :)<3