Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etikettköp-sälj
Läst 625 ggr
saandrra
0

Till salu

Silver, Atte & Jimmy är till salu.

Silver:
Är en blå dvärgvädurs hane. Han blir 5 år i år.
Han är kastrerad. HAn är vekligen underbar men han behöver komma till ett ställe där han får mycket uppmärksamhet, gos och få komma ut och röra på sej. Han bor ute med min andra kanin Jimmy och dom funkar super med varandra, men han har även bott inne och då fick han vara lös, han är rumsren.

**Jimmy:
**Jimmy som hon kallas heter Rönngårdens I hate jimmy page. Hon är ca 3 år, en hoppkorsning. Duktig på att hoppa och gillar det. Hon som även Silver vill komma till ett hem där hon får gosa och komma ut mycket. Gärna till hoppningsintresserad.  Hon är jätte snäll.
Funkar ihop med andra kaniner.

Atte:
Atte som han kallas heter Meissners Atlantic. Han är en brun zobel white hermelin. Han blir 2 år i år. Han é snäll och lungn. Han är ingen hoppkanin då han tycker det är för mycket dofter. Men hemma tycker han det är kul å hoppa.  Han behöver en som har tid så han får komma ut och bli gosad. Han har stamtavla och har blivit utställd en gång. Dock inte med några höjdar poäng.

_Vid intresse skriv här i tråden din mail adress så svarar jag. :) Kan även skicka bilder.
_Dom finns ca 2 min utanför umeå.

Jag säljer dom eftersom jag inte har tid och jag vill att dom kommer till ett hem där ägaren har mycket tid för dom.

Priset diskuterar köparen och jag.