Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etikettallmänt
Läst 478 ggr
HEejsan
2010-01-03 11:52
0

Två problem...

Hej där!

Jag har två problem. Först så har jag problem med att det lever möss hoss mina kaniner :( vet inte hur det är nu när det har varit sååå kallt men det händer fortfarande att det ligger musbajs i foderskålarnanär jag kommer på morgonen. Det är väll kanske inget JÄTTE probelm men jag är såå gryymt rädd för möss så har kommit ifrån mina kaniner pga det. Sen så har jag ett problem med min äldsta kaninhona. Köpte henne när hon var ca ett år. I början var hon go å så men sen när hon skulle ha ungar blev hon aggressiv vilket är normalt. Jag trodde att det skulle fösvinna men nu det senaste har hon till och med börjat attackera mig. Hon hugger verkligen efter mig. Så jag undrar om nån vet hur jag blir av med mössen?? och sen om nån har något tips om vad man kan göra med min kanin?

kramkram

love96
2010-01-03 12:32
0

min kanin började också attackera mig. och då började jag att ta pinnar varje gång jag skulle ge henne mat, för då var hon så fokuserad på pinnen att jag kunde ta henne. men hon han att bettrasig dag till dag. och sen så har hon slutat att atckeras. kan din hona "gömma" sig någon stans i buret?