Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etikettbild-film
Läst 719 ggr
hugoochip
2009-11-18 14:53
0

14/11

Jag kunde tyvärr inte komma pä tävlingen den dagen men hur gick det för er andra??

Ni får gärna visa bilder eller filmer från tävlingenSkrattande

minkaninester
2009-11-18 18:23
0

Jag gick på 3 fel i grunden och kom tyvärr inte till final! :)

Men nöjd med mitt monster!

MVH.
Louise T
Medarbetare på Dvärgkaniner.ifokus.

" Everybody needs inspiration "

[Bolten]
2009-11-18 19:12
0

Det gick helt okej för mig :P

Beat it gick på 1+1

Molly 1+0 och kom 3a

Mimmi 1+0

Kanaye gick också bra men kmr inte ihåg vad han gick på:P

Sillen o bossa o fina hade en dålig dag:P

hjartelyckanskaniner
2009-11-18 20:57
0

Var såå stolt över 2 av mina! Suffi kom på en 4e plats så hon fick en liten vattenkopp med sig hem, för det var hon värd! Bättre det än godis till matte eller en sele till någon annan kanin;)

Alfred hade en raket i rumpan så han sprang så snabbt så snabbt, men runt hinderna än hoppade över;) Men gud vad stolt jag var! Han var varken stressad eller lade sig ner och var rädd. Han älskar att få uppmärksamhet och vill gärna ha det 24/7. Han lyckades rymma medans jag var borta och tävlade Suffi;) Lilla älsklings busen!

Glader hoppade på 4 fel i Msv och det var hans debb. Lite sur på honom för han börjar hana sig igen.. Gillar inte honom på det settet, men älskar honom för att varje gång man kommer förbi hans bur så ska han sträääcka sig så lång han kan för att man ska se honom. Han höll på att gräva sig ut ur kompostgallerburen på tävlingen också;) Så roligt hade Glader!

Sven, min lilla tjockis! Han åt hälften av mina gifflar med saffranssmak. Jag får väll hoppas på att han gått ner de hekona till den 6e då han ska stambokföras;) Inte vill vi se 1,91 kg! Men sen var han också hanig, inte som Glader, men han var hanig på sitt sett. Han luktade på exakt allt! Sen skulle han inte koncentrera sig utan luka på honornas kiss;) Men jag struntar i hur han hoppar, sålänge han gillar det och inte visar att han mår dåligt av det eller verkligen hatar att hoppa. Han är ju ändå 3 år gammal.

Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/

Twinklys
2009-11-18 23:59
0

Cupcake tävlade i Lätt Ny och det gick bra på framhoppningen, men sen när det väl gällde tramsade han bara. Kom i mål på 6 fel :P

Elsa slarvade och rev ner sammanlagt två bommar på olika hinder. Så 2 fel och ingen final där heller, tyvärr ^^

Har film på båda som Hanna filmat men inte laddat upp på youtube än. :)

kyrkeliden
2009-11-19 13:26
0

Åkte mycket för att kolla på mina bäbisar :D Å så duktiga de4 var!!! Så stolt!!!!

Happy gick inte igenom i första eliten. Var väldigt rätt för något, som jag senare kom på var högtalaren. Dessutom traslade jag in kopplet så det blev typ 1m långt :p
I andra gick hon på 2fel, var fel i början av  banan då hon ville vika ut åt ett håll, men så fort vi kom förbi högtalaren gick det som en dans :D

Tuva fick 4fel i bana å ett i korr i första eliten. Vet inte riktigt vad hon höll på med tokan ;O) Var den enda som klarade volmen planket kombinationen, men sen trillade en massa andra onödiga bommar… regnbågen med tre plank tog hon som en förolämpning =p
I andra eliten var hon mer taggad å sökte framåt. Hoppade absolut inte på sitt yttersta, men farten fans där nu mer utav :) 2fel, muren och det lilla sista hindret =p

Teddy gick å sov i första eliten =p Inte vaken så tidigt på morgonen =p 5fel, rena slarv, bl.a. låga regnbågen här med ;O)
I andra hade vi liter bråttom, omvänd startordning och jag skulle egentligen hoppa fram Teddy när jag hoppade Tuva =p Så vart ut ur buren på med sele å sen kutade han iväg….så sa till att vi bryr oss inte om att hoppa fram, vilket blev ett smart drag ;) 0fel på 26sek!!!! (då e det lite typiskt att de som inte behöver fler cert,v tar dem =p) 3:e plats!

Pest gick fint, 1+1fel å precis utanför. Men vi behöver inte bli svår så =p Felet i finalen var "rivning ala Pest" det vill säga KRASCH! Han liksom bestämmer sig bara mitt över hindret att det ska dö!!! Token min <3

Åhh blev en hel roman! Cred till den som orkar läsa hela!

//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus

hugoochip
2009-11-19 15:34
0

Det värkar ju som om det gått jättebra för allihop!Skrattande

Hoppas det går lika bra för mej och ninisarna den 28<3

Tyvärr kan jag inte tävla Chip:(

[Bolten]
2009-11-19 15:39
0

#6 Varför kan du inte det?

hugoochip
2009-12-30 19:25
0

Jag trodde hon var dräktig(tjuvparning) men som tur var var hon inte detTungan ute