Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etikettköp-sälj
Läst 458 ggr
PaaatyPalm
0

Fodervärd till 3 hanar sökes ev

Jag har gått fram och tillbaka nu under hösten om att sälja/sätta ut mina 3 hanar på foder.

Har kommigt fram till att jag inte kan sälja dom, de betyder lite för mycket för mig för att göra det.

Men hanarna som det angår är:

Silvergläntan´s Whisper of the heart "Ville"
Han är en madagaskars brokad vädurskorsning på 2år, skulle gärna vilja att någon hoppade med han då han kan, systern är svårklassad men Ville tar det lite som det kommer med mig som förare.

Livrädd med stil "Molle"
Denna pojken är en renrasig holländare, fast välldigt liten för sin ras, han väger ungefär bara 2kg. Han tycker inte hoppning är sådär överdrivet kul och hoppar endast typ 10cm, ingen fart under hans fötter precis :P Men han är en perfekt kelkanin, ställer upp på allt.

Texas Holdém "Texas"
Taxas är en dunder snygg blå vädurskorsning! Tror att han kan klara av hoppningen gallant med lite träning. Det man bör veta är dock att han är en mästare på att rymma, han hoppar/klättrar ut ur hästboxar och har man fackbur så bör man tänka på att inte sätta han längs ner.

Söker fodervärd fram tills att det blir hyffsat varmt ute iallfall, vill man så kan vi ev komma på en lite längre tid. Orsaken till att jag sätter ut de är för att jag inte klarar av att vara ute för mycket nu på vintern, jag får jätte ont i lederna (=knän, handleder mm) så det käns ändå ganska rätt att se om någon vill ta hand om dessa tre pojkar tillls värmen kommer fram och jag klarar av att vara ute i mer än 10 min utan att få värk i mina knän.

www.windsor.weebly.com

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

Apelzin
0

Måste dom hamna på samma ställe? :P

PaaatyPalm
0

Nej inte alls :P Dock ska presonen i frågan hälst bo i skåne eller södra halland. :)

20 årig djurgalen moder* 

Apelzin
0

okej. jag bor i skåna :P

PaaatyPalm
0

#3 haha ok :D intresserad :P?

20 årig djurgalen moder* 

Apelzin
0

#4: lite :P isf nån bar hoppare? Hahah <3

PaaatyPalm
0

#5 Tex och Ville hoppar i lätt klass höjd, med rätt förare tror jag att begge två kan hoppa mycket högre :P

20 årig djurgalen moder*