Idol kanin?
Ja, vilka kaniner tycker ni är grymma/häftiga som ni har sett på tävling??
Jag har en del kaniner jag tycker är himla coola:D
Dock väldigt kräsen, hihi!!
Trombens Forever Wild *Velle*
Svartbrokad häftig kille som har STORA språng!!
Snöflingans Commander Crowe *Brolle*
Diamonds S Ch Cherub of the Mist *Saga*
Min Pest mamma, så himla häftig hona!!!
Finns så många fler, nämner dem kanske sen ;)
//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus
jag älskar din teddy, asså att han väntar på dej ibland, så sjuukt gulligt!
#1 Teddy tackar <3
Ja han e mysig min bus <3
Hahah----menar du min fina vurpa på Falsterbo kanske? ^^
Teddy skämdes nog rätt mycket över mig, (A)
2 hehe delvis^^ Hans ansikts uttryck där kan INGEN slå! :P
nej jag har fått höra det =p
hihi…

Skärbos hultsfred tycker jag är cool. Eller är det han som kallas teddy? 
#5 jupp:P
Älskar din Teddy! även din Tuva!
Så sött när han väntade på dig när ni gjorde omhopp så han såg till att du var med när det var ett kombinationshinder! Han väntade så att du inte skulle trassla till kopplet.
Sven blir bara sur om jag inte hänger med^^ då stampar han i marken och tycker att då kan han lika bra hoppa själv:P
Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/
Grenens Challenger "Challe" är en av mina favoriter. Så sjukt fin och har sådan potential! Kommer dessutom att paras med en av mina honor och jag tror inte att jag kommer kunna låta bli att spara en.
Not your mom, not your milk.

Jag minns aldrig namnen på "stora" kaniner (skulle väl vara skåningen och elliot, typ.) Men mina kaniner är grymma.. :D
the vanity, it becomes insanity

jag har blivit så kär i din Teddy:D
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
#10 teddy tackar <3
Glömde skriva att jag tycker väldigt mkt om "Skåningen"<3 xD
jag är en sådan där som får upp ögonen för lite mer "annorlunda" hoppkaniner, Bla:
Fantasma "Tiger"
Obesläktad liten kanin som tar sej över precis ALLT med sin otroliga studs. Han är Bla pappa till min Fabian (Flamencos Fantastic Fortune) Elit i allt med lite cert.
Ch Shadow Of Cheops "Chips" (Gd Ch i SKAF)
Chips är visserligen en "vanlig" vädurskorsning men en rejält häftig sådan, det är inte många som lägger märke till honom och det är synd för dom hopp han gör är otroliga! (Är pappa till min Graffiti kull)
Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |
Jag tycker att Laylocks super champion fame of flame "Skåningen" (tänk att man kan hela namnet
) är cool (död 2004) men också hans son Valmons magic touth of laylock "nappe" är häftig(död nu tror jag)

#14 Laylocks Super Champion Flames of Fame hette han ;D
#15 jaha 
Har manga favoriter bland sveriges hoppkaniner men har kommer nagra:
Skärbos Hultsfred
vem kanner inte till min karlek till denna kanin? De finns film pa nar jag grater nar kaninen vann en SVAR klass pa kista, och aven grat jag nar han tog forsta certet… =)
Great Ch Giant Diablo
Den haftigaste hoppkaninen man kan tanka sig, dubbelnollar utan problem, ar bast, tavlade henne ett tag. sager bara WOW!
Trombens Forever Wild
Min favorit sedan start
#17 Hahah, du e för underbar Elli <3
När man har Elli med sig gråter hon glädjetårar för en själv, i Gävle fick vi ju nästan torka golvet efter henne =p
Love Elli! Teddys största fan <3
Idag är jag nog lite ego. Sällan man är så stolt över sina egna kaniner och vågar säga det… Men mina idolkaniner är mina egna… :D
Great Champion Giant Diablo "Gia" och Trombens Varenne
Visst har jag alltid tyckt att dom är bra men har lånat ut dom några gånger och får bara höra att dom är fantastiska kaniner som hoppar precis allt av alla som hoppat med dom så ja.. :P Senast idag blev jag uppringd av en kompis som tävlar dom åt mig och han var helt lyrisk över hur bra dom var, han har aldrig hoppat med dom förr så det var lite kul :)
Men bland andras kaniner så är det bland andra Flamencos Super Champion Safir "Zamba", Snöflingans Commander Crowe "Brolle" (som alltid blir bra på bild dessutom), Trombens Forever Wild "Valle", Trombens Beauty Concrete "Bojjan", Trombens Ina Scott "Ina" och Snöflingans Åkre Lurifax.
Det beror nog mest på att det är oftast dom kaninerna jag träffar på, är ju inte ute och tävlar så mycket numer :) Sen att hälften av idolkaninerna är mina uppfödningar beror ju inte alls på att jag är partisk ^_^ :P
Jag gillar kaninerna Diamond Club och Sävast Livshunger!
Så grym hoppstil de har alltså! Clea (Diamond Club) har klättrat i klasserna och hoppar som en gudinna! Helt sjukt hur hon hoppar!
Och sedan vår lille Ciro.. SM tvåan och SM:s bästa kanin, störtskön hoppstil säger jag bara! Vet inte hur det går att beskriva.. Men de båda är riktigt grymma! :D
Ch Shadow Of Cheops "Chips" (Gd Ch i SKAF)
Det är en kanin som jag tycker är otroligt häftig, har träffat honom många gånger och sett honom många gånger med! Har några kaniner från hans "mamma" 
Caroline Nygren
http://queenskaniner.weebly.com/ *Registrerat i SKHRF*
#20 Vilka e Clea efter?? *nyfiken*
#21 nu blir jag NYFIKEN :) vad är det för niner du har? 
måste vara solhemmare?
Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |
åh jag har så många XD
Ch Ecko Red
Kleya är urgrym och har två Sm guld jag tycker hon när grymt häftig jue :D
Sävast Livshunger
Cirre :D han är inte särskilt stor men hoppar som en jag vet inte vad :P Ska para honom med min Pia kommer säkert spara minst två ungar :P
Grenens Ch Pacifica
Min egna Pia :D En helt underbar Harkorsning som hoppar allt :D Jag får jämt höra att folk tycker hon är grym :)
Stjärnans Wellington
Wille såklart han har ju svenska rekordet i Höjd :D
oj det var ett gäng :P
#22 Clea är efter Trombens Olympia och E Nuffe´s S Ch Cluedo :)
#25 och #22 Clea är barnbarn till Gia(Gt Ch Giant Diablo), så hon får nog räknas till mina idolkaniner, även om jag aldrig sett henne live :P