Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etiketthinder-selar-andra-tillbehör
Läst 995 ggr
Salish
0

Libra Artic-hinder, lång väntetid?

Har beställt Muren från Libra Artic, nån som vet ungefär hur lång tid det tar för hindrena att komma fram?

Trocaderos
0

För mig iaf har det varit väldigt olika. Men hindren burkar dom prioritera ganska bra. Men bäst är att ringa dem för då kan dom svara ganska exakt, och då brukar dom även säga om varan finns i lager eller om dom måste tillverka den först.

PrinzeZz
0

har en kompis som beställt en mur med något skrivet på.

Hon beställde den i mars och den är ännu inte klar.

Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010 Måne 
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |

Salish
0

Men Libra Artic gör väl inte murar med text på?

Sashhi
0

Jag beställde Muren i slutet av mars och fick i början av april. Tog knappt 1-2 veckor. :)

Not your mom, not your milk.

Salish
0

Så bra då! :) Då vet jag på ett ungefär! Btw, någon som har koll på när nästa Rikshopp kommer eller om det redan kommit?

[Bolten]
0

Jag har beställt en del selar som kommit 1-2 månader för sent… så jag köper inte därifrån längre..:)

PrinzeZz
0

#3 man kan ju specialbeställa

Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010 Måne 
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |

Salish
0

Kanske var därför det tog längre tid då. Anyway, får väl se hur lång tid det tar, verkar vara väldigt olika.

Henni-Chan
0

Selar (framförallt bogselar) tar längre tid att få eftersom tillverkaren har haft lite fördröjningar i sina leveranser.

Vad gäller hinder så gör Libra Artic alla hinder själva och inte i någon fabrik. De kan ta lite tid att göra hinder. Speciellt om man specialbeställer.

Och ett tips till dig som hade en kamrat som fortfarande inte fått sitt hinder är att mejla och kolla att det verkligen noterat beställningen.

Hendrike "Pinkku" Palm 

Miss Pinky's Hoppkaniner ~

Reg. gårdsnamn i SKHRF

hugoochip
0

Jag har beställt en bogele på libra men den har inte kommit än och jag har väntat i ca 2½ månad,men det får väll ta sin tid:)

kyrkeliden
0

#10 maila dem å fråga!
Selarna brukar de vara sega med, går snabbare med hinder!

//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus

Salish
0

Fick hindret för några veckor sedan.

Hipptipp
0

jag har väntat 4 månader på en bogsesle :(