Dubbelnolla i krok :)
Duktig! :) Ja, det igck bara fint i helgen iallafall. Snöflingans Insane "Nelson" tog pinne på dubbelnolla i lätten, så nu är det bara en pinne kvar till medelsvår i rakc som kan tas nu i helgen.
Not your mom, not your milk.
Duktiga elsa<3
I klippen gick det inte bra för någon av mina, men dom kom igenom och sånt men lite många fel. William kom bla sist i krok lättklassen (a).
Sen i Brulöv gick det bättre.
Gucci rak msv 3 fel. Hon sprang på bra, men slarvade lite så sista bommen åkte på tre hinder. Sen vann hon krok lätt och fick sista pinnen till mvs, så hon är nu msv i både krok och rak :) Hon var verkligen helt grym!
Gramet gick på 1+0 i rak och kom på en 7:e plats, så hon fick sin första pinne! Hon var jätteduktig och sprang på bra och hoppade fint. I krok kom vi precis utanför placering, grymt irriterade eftersom hon var så duktig. 0+1 blev det iaf. Är verkligen grymt stolt över henne.
William gick på 6 fel i både klasserna, elliot kom inte igenom för tiden räckte inte till, men han hopade fint iaf. Årissa 5 fel i rak och 3 i krok.
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Du vet ju hur mina gick:) Glader gick upp i msv i krok på lördagen och vann hela kroken.
På söndagen så gick glader på 1+1 och tog pinne i rak så han är msv där med och sven tog sin första pinne, kanske sista också;) Det känns som det, haha.
Suffi gick det inte så bra för, men jag förstår henne.
Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/

#1 Vad roligt! ^^ Har själv aldrig tävlat en kanin i medelsvår, och när den dagen då jag får det kommer jag säkert vara otroligt lycklig, haha ;) Hoppas det går bra för er nu i helgen!
#2 Både Gucci och Gramet var grymt duktiga! :D William får ta och skärpa sig, haha ^^
#3 Sven är såå söt, och han hoppade ju riktigt fint! Och Glader med, nu slipper Elsa tävla mot honom, lalala (A)
#4 Ja det var dom :)<3
Får se om william vill mer nästa år, annars var detta troligen hans sista tävling.. ;/
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
#4 - Haha, jag medelsvår är en skön klass, men jag blir jätteledesen den dagen jag inte har någon lättkanin. Känns som om det måste finnas alltid minst en lättkanin, haha.
Not your mom, not your milk.

#5 Detsamma med Theo… Känns inte lönt att tävla honom nu när han gått på 3-5 fel sedan början av juli :/ Och oplacerad nu med i söndags.
#6 Jag behöver inte oroa mig för att inte ha någon kanin i lättklassen, haha, då det troligen bara är Elsa som kan bli msv ^^ Det går nämligen låååångsamt framåt för fluffisarna ^^
tävlade i ytterby 18/10
gick inte bra för ngn av mina, vet inte riktigt men båda hade vist en dålig dag presis när vi skulle tävla^^ föra tävlingen var dom ju så duktiga(A) (dom kom näst sist och sist)
Båda blev opl och sprang bara in i hindrena
Bättre lycka nästan gång;)
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
#4 Så Glader är ett hot mot alla kaniner?;) haha det lät ju bra. Men han har varit så duktig de senaste gångerna och jag är riktigt stolt! Det är så som en kanin ska vara! Han visar ju att han älskar att stå i centrum, men det gör Sven också;) Liksom vem gillar inte Sven och Glader? (A) Sven min lilla tjockis som tryckar i sig kanelbullar och rotar i andras påsar efter fler kanelbullar (A) Det gjorde han i Burlöv xD Ems bara skrattade åt honom, haha.
Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/

Det gick bra för mina:)
på lördagen tog frasse sin första pinne i krok medelsvår och gick på 2+1:) ett fint vattentramp och en fin nospetning, kommer inte ihåg det sista:p
Sam gick på 1+0 och hans smarta matte gjorde så han rev ett hinder genom att ta tillbaka honom och välta en pinne samtidigt:p
Battis gick också bra:)
I Burlöv började dagen bra med att frasse gick på 1+0 i rak medelsvår och kom 2a:) battis gick på 1+1 och blev 3a:) båda fick pinne. Sam kom igenom sin första krok bana. I krok medelsvår gick det också bra:) frasse gick på 1+1 och blev 4:) så nu har han två pinnar i krok medelsvår och en i rak medelsvår:D battis gick på 2+2. i krok lätt fortsatte Sam gå bra och gick på 0+1.
Är så stolt över mina små killar:D

Film på Elsa från finalen som Hanna spelade in med min kamera :)