Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etiketttävling-resultat
Läst 3347 ggr
Husberg
1

Alla Stockholms kaninhoppare

Ja, rubriken säger det mesta, alla stockholms kaninhoppare kan väll skriva sitt namn och dess kaniner som ni tävlar med?:D

Tror att Khif har många medlemmar från olika klubbar. Så vore roligt att se hur många som tillhör STKH=)

Skriv Namn och kaninernas namn (ha även med bilder på dig eller någon utav dina kaniner.

Husberg
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag kan väll sätta foten i träsket först=)

Mitt namn är Elin Husberg, jag tävlar med min 1,5 åriga Dvv hona Ida och min 4 månaders vädurskorsning "Misspinkys" Golden Phoenix, kan även säga att inom kort kommer att tävla med en tredjeTungan ute

Husberg
1

putt, är det bara jag som är medlem i STKH?Tungan ute

damparu
1

Linnea Nilsson är mitt namn. Jag tävlar med min 1,5 åriga Dvv Zäta, och min 1,5 årige Lejonhuvad Triffis, Och min 6 månaders harkorsning Sture.

Elin, måste bara påpeka att när du skriver " ha även med bilder på dig eller någon utav dina kaniner" Och så sätter du ut en bild på dig med min kanin! X)

// Ludde

Husberg
1

#3: Det står faktiskt, sätt ut en bild på dig eller någon utav dina kaninerOskyldigKyss

Sashhi
0

Jo, här känner jag nog att jag passar in en smula. Sara Johansson, och försök inte med att blanda ihop mig med någon annan som bär samma namn. Tävlar för itllfället aktivt med 4 kaniner: Hiroshi, Ghost With Pride, Grenens Scala, Snöflingans Insane. :)

http://dwarfshoppkaniner.tk - Måste ju reklamera lite på samma gång. ;)

Not your mom, not your milk.

Husberg
0

Ser man på, några STKHare finns det allt^^

damparu
0

#6 många flera finns det! Dom vill bara inte "komma fram" Oskyldig

// Ludde

annaforsgren
0

Jag tävlar ju inte så mycket nu längre:/ Men jag heter Anna Forsgren, är 16 år. Jag tävlar med Tjoffsen min klumpiga Rexkanin. Så ska jag och Xtra (teddyvädur) försöka träna lite hoppning.
Jag tävlade tidigare med Vindens på viljans vingar, som vi inte vet var han är:( han blev stulen hos fodervärden i årGråter Men han var väldigt duktig på kaninhoppning i allafall.

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

thexclub
0

Heter Emmy Rosendahl, och jag tävlar nog inte så värst mycket heller haha. Tävlar iallafall med Pussels Malling Exploit, Grönängens Theobroma, When Love And Death Embrace, Amilo och Close To The Flame. Har även Roxy som inte tävlat på ett tag.

Gammal bild på mig och Pexpo

the vanity, it becomes insanity

Maiae
0

Hejsan!:)
Jag har inte kunnit skriva här eftersom iFokus antagligen inte gillat mig men får göra ett nytt försök… Mitt namn är Maia Eppelin, jag har ganska nyss börjat och tävla med min ena kanin Summer. Men är nästan med i varenda tävling STKH annordnar. Jag har just börjat tävla min lille hoppkorsning vid namn "Misspinkys" Heavy Storm som också är brorsa till Elins (#1) ena kanin han är ca 4.5 månader och är supermysig! Sen har jag min egna lille Summer som snart är 2.5 år.

Bild på mig och Summer :)

Mvh Maia

Henni-Chan
0

Hendrike Palm var namnet, många kanske känner igen mig från avelsföreningen, lugn är fortfarande kvar där men finns nu även i hopparklubben och i fallet inom stockholms län ^^
Är en gammal tant på 18 år som haft intresset ett bra tag nu, jag har även gården Misspinky's. Som tyvärr fortfarande inte är registrerat, men inom loppet av hösten 09/ våren 10 kommer det att ansökas iaf inom hoppförbundet.
Tävlar en hel hög just nu, skriver upp alla bara för att =P

Queen Apailana of Naboo by Ego
Jasmines Svart Höst
Flying Fire
Young Java
Skäbos Pandora
Eremit
Jr Helios (Egen uppf.)
Ever Dream
Strawberry Blonde (Egen uppf.)

Hendrike "Pinkku" Palm 

Miss Pinky's Hoppkaniner ~