Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etikettallmänt
Läst 915 ggr
pigelina
0

Prisbordet

Haha nu kommer en dum fråga(A)

Läste att man fick ta om man van vilken sak man ville på prisbordet,

gäller det i alla klubbar eller?

menar ifl jag skulle vinna ngn gång(som troligen inte händer på ett bra tag) att jag får välja tex vad jag vill utan att känna mej dum lxm, om det skulle finnas en rosett elr ngt(A) eller en pokal(har sätt det på visa tävlingar)

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

Husberg
0

Det finns två prisbord, vet inte vad de kallas har för mig A - Prisbord alltså 1:a 2:a och ev 3:a, och B-Prisbord för 4:a? Är inte säker, hjälp mig någonTungan ute

PrinzeZz
0

vanligtvis är det ett stort prisbord. dom ropar oftast upp ettan i varje klass och fortsätter neråt. ibland kan dock prisborden vara uppdelade, några specifika priser för varje klass t.ex. ibland räknar dom även upp 1:an, 2:an, 3:an osv i en klass och går sedan vidare till nästa klass och nästa del av prisbordet, det är olika från klubb till klubb.

Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010 Måne 
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |

pigelina
0

aa ok, :P

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

Salish
0

Har också undrat det där, men nu fattar jag nog. De gör på liknande sätt på orienteringstävlingar, och jag tävlar, eller inte i riktiga klasser längre, ska börja igen, så då tror jag jag fattar. Är det typ olika pris för varje klass och så ropar de upp vilka som kan komma fram och hämta?

[nneo]
0

#4 precis :)