Lunds KH- Tävlingar!
Vill bara tipsa om Lunds kaninhoppares första officiella tävlingar!
20 sept i Botaniska i Lund
18 okt inomhus, förmodligen Burlöv. Exakt info på hemsidan snarast.
Välkomna! 

Jag kan nog inte komma 20:e september, isåfall måste jag vara hemma innan 2 och det hinner jag nog inte :P
Är det möjligt att jag kan tävla mina kaniner i rak lätt och sedan låta någon jag känner tävla dem i krok lätt? Eller måste det vara samma förare under hela dagen?

Jag kommer både den 20/9 och den 18/10 :D
Jag kommer nu också ifall jag kan ta mig dit :)
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
1# Tror inte det är några problem. Maila vår tävlingsanvariga och förklara!
2# Välkommen!
3# Tåg? Maila Lundskh@hotmail.com, någon kanske kan plocka upp dig någonstan!
#4 ja det brukar lösa sig på nått vis :)
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Tävlingen den 18e oktober blir i Burlövs ridhus!

Jag kommer den 20: onde då jag tyvärr inte kan den 18: onde ;)
:)
MVH.
Louise T
Medarbetare på Dvärgkaniner.ifokus.
" Everybody needs inspiration "
jah kommer nog båda, men när ska man anmäla sig? Hittar inte det på er hemsida:P

#8: Står på skhrfs forum. Sista anmälningsdag för den 20/9 är den 11/9.. Sista anmälningsdag för den 18/10 är den 9/10.
#9 Tack! Hann inte före dig! Vi kör som så många andra med sista fredagen före tävling!

Är ni alla härinne med i Lundskaninhoppare? Jag har precis anmält vår familj till dem och nybörjarkursen som starta 6sept. Sedan även den här höstcupen som också starta 6 sept. ska någon av er gå på något av dem?
#11 de flesta tror jah e skånes kaninhoppare:P och jah också:P

#11 Jag säger nog som Olivia! (bolten) :) De flesta här inne är nog från skånes kh men du kommer säkert ha trevligt! :)
MVH.
Louise T
Medarbetare på Dvärgkaniner.ifokus.
" Everybody needs inspiration "

#11: Är också från Skånes kaninhoppare;)
#11 Annars får du klaga till mig! Det är nog bara du och jag som är Lundahoppare! Vi ses på lördag! 

# 15Tyvärr kan inte vi på lördag utan kommer den 6:e sept istället, men vi ses då. Det ska bli toppen kul
#16 Bra! Glöm inte att träna hemma! 

Jag är också med i lundskaninhoppare, men kan inte komma på någon av tävlingarna..
#18 Vad synd! Kan du inte vara med på vår HöstCup? Den är ju bara för medlemmar! 
Jag kommer på båda tävlingarna :) Ska bli kul att tävla Gucc själv igen. Och bor 15min från botan och 7min från Burf, så nästan hemma ^^

#19 Har anmält mig. ;)