(S) holländare/dvärgvädurskorsningar
Rally Cola <3 Norrgårdens Gunde
Födda 1 Juli, alltså redan 6 veckor gamla!
S
vart/gul japantecknad med vita tecken, Hona Framåt och tokig tjej som alltid hittar på bus, störst i kullen. Min favorit i kullen.

Svart med vita tecken, Hona Absolut keligast i kullen, kommer alltid fram för att kela. Är en riktig fighter som överlevt de nästan omöjliga. Då och då följer hon med på bus hon med.

Cola är en grym kanin! Hon är alltid glad och social, precis som en dvärgvädur ska vara. Cola är väldigt sparsamt tävlad och när hon nu fått börja tävla man sett vilken kapacitet kaninen har! Hon studsar högt över hindrerna och gör gärna glädjeskutt över hindrerna. Hon har knappt startat medelsvår men gått bra på båda starterna, senast med vinst. Hon är medelsvår i rakbana med 1pinne och lätt i krok med 2pinnar.
Gunde är en kanin som imponerat på mig, han hoppar fint över hindrerna och har verkligen kapacitet. Men det viktigaste han har en charmig personlighet! Gunde är svårklassad i rakbana och medelsvår i krok.
Jag tror på trevliga, glada och snabba ungar. Det kommer bli trevliga hoppkaniner som kompisar på hemmaplan. Ungarna är obesläktade med alla hoppled, endast släkt med holländarna "Preben" & nuvarande världsrekordhållare i höjd "Tösen" (99,9cm). Lär bli trevliga och sammarbetsvilliga kompisar både på banan och utanför.
Vid frågor eller intresse mejla! (min vanliga mejl är överfull och nås på Ritzzo@live.se istället)