bröstsele till smecker dvv?
Hej!
Jag ska till Klippan nu på lördag, och helst hade jag skaffat en bröstsele till min ganska smeckra dvärgvädurshane som ska tävla då. Hittar jag ingen innan så blir det H-sele, vilket han dock kan vara lite knixig att hoppa med i.
Någon som ska till Klippan och som har en bröstsele till salu som kunnat tänkas passa en smecker dvärgvädur? :) Han är nästan byggd lite som en hare. :)
tyvärr, men det finns ju att köpa på grangården annars:D
#1 - Tror nästan att det är lite för stora selar för en slank dvärgvädur. Dock har Hornbach här i Stockholm bröstselar som passar alltfrån slanka dvärgvädurar till stora harkorsningar.
Not your mom, not your milk.
#2 det finns små, jag har köpt en där till min hermelin korsning.

Du kan ju alltid mejla Cassandra bergquist (stav?) eller Nathalie Andersson :P tror att begge ska dit och dom syr egna selar, bla bröst. :)
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
¨#4 tror ingen av dem ska dit, natha tävlar inte längre och cassandra är bortrese:P

Jag har köpt en bröstsele från Trocaderos och är Supernöjd! :)
Passar min hona som är ganska liten! :)
MVH.
Louise T
Medarbetare på Dvärgkaniner.ifokus.
" Everybody needs inspiration "
#6 Hon på Trocaderos ska nog inte dit. Eller?
#2 Synd att det är i Stockholm, jag bor ju i Skåne. :)

#7 Nu har du ju redan tävlat vad jag förstår men om du beställer nu så har du selen hos dig i början av nästa vecka :)
//Frida, Trocaderos Selar & Koppel
#8 Hejsan! :)
Det är korrekt. :) Jag sydde en sele själv till slut. :) En silvrig med rosor och rosa/guldigt band på ruggbandet. Aa, det låter väl ganska skumt och lite extreemt. :) Kunde inte sluta pyssla. :P
Kossan passade hur som helst utmärkt i den, och den är skreddarsydd åt honom, så den är exakt lagom stor/liten.
Tack så mycket för alla tips och erbjudanden, men tråden kan låsas nu. :)
#9 då låser jag den :)
Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |