Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etikettköp-sälj
Läst 871 ggr
Henni-Chan
0

Små hoppare?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu vill de 3 sista ur Lotuskullen flytta, de fyller snart 10 veckor och vill mer än gärna ha nya hem =) !
De är efter min totalcoola hoppkanin Aya (Queen Apailana of Naboo by Ego) & den helt underbare Midgårdsolens Tor!

Båda dessa är framgångsrika och framförallt duktiga hoppare i mindre format.

Ungarna som är kvar är:
**Twinkling Star
**En helmysig liten madagascarpojke som verkligen har fart i bena. Han kommer fram och hälsar mer än gärna, men pyser iväg då han inser att du inte har något gott att äta med dig. För detta är verkligen en liten tjockis ^^

**Baby Doll
**En brud med mycket krut i! Hon är svart/gul vilt japantecknad till färgen och fullkomligt helt skön. Denna dam tror jag absolut kan gå långt inom hoppning så väl som en trevlig sällskapskanin.

**Japanese Semi-Double
**Den sista tösen är så väl som Baby Doll svart/gul viltjapantecknad men delar även samma energi. Hade dessa två varit ensamna i kullen hade ja sagt att de var tvillingar. De enda som skiljer dem är teckningen annars är det lika både i vilja och attityd.

Hade tänkt mig 500 kr st.
Vid intresse mejla hendrikepalm@hotmail.com eller gå in på min hemsida www.pinkys.kaniner.se

Säljes med övergångsfoder, sedvanliga papper och Foto CD med bilder från uppväxten.

Finns i stockholm!

Hendrike "Pinkku" Palm 

Miss Pinky's Hoppkaniner ~

Reg. gårdsnamn i SKHRF

kyrkeliden
0

Kommer bli urhäftiga :D

//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus

Maiae
0

Har en liten kille ur den här kullen som är helt fantastiskt :)

Mvh Maia

Maiae
0

Putt:)

Mvh Maia

annaforsgren
0

har sett både mamman och tävlat en gång me morfarn, och de är värkligen duktiga! hade jag fått skaffa fler kaniner hade jag absolut varit intresserad :)

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Henni-Chan
0

Putt

Hendrike "Pinkku" Palm 

Miss Pinky's Hoppkaniner ~

Reg. gårdsnamn i SKHRF