Träna i helgen
Tänkte höra om det finns någon i Sthlm som vill träna i helgen? (fredag/lördag) Är ju inte tävling på ett tag och skulle vilja träna mina kaniner på lite andra hinder än mina egna, dessutom kan man ju ge råd och tips till varandra. Har hållit på med hoppning ett par år så kan säkert hjälpa till om det skulle vara så.
Dessvärre kan vi troligen inte vara hemma hos mig så om någon har en bra tomt eller yta att träna på vore det kanon! Funkar ju också om man har en äng/park i närheten, behöver ju inte vara något jättestort. Men om det verkligen inte finns plats kan vi vara hos mig, kanske inte världens bästa utrymme men det funkar.
Jag kan ta med mig fyra, fem hinder (flamman,tvåan,lilla bron, rätuppstående med ett plank längst ner och ett mindre rätuppstående)
Så ja, om någon/några har lust att träna får man jättegärna höra av sig! Jag är en ganska trevlig person, haha :)
Skulle även kunna tänka mig att träna någon gång nästa vecka.
the vanity, it becomes insanity

Jag skulla tycka det var jättekul!:)
Har ingen plats här heller, kan kanske prata med Elin som bor jättestort hos sin mamma^^
Mvh Maia

#1: Härligt! Du kan adda min msn, the-xclub@hotmail.com och berätta om det går sen :)
#2: Jag har väldigt stor yta! Studsmatta och pool där också, riktigt stort är det! min msn: elinpelin95@hotmail.com Tyvärr så har jag bara egengjorda rättuppstående hinder men man kan ju alltid kombinera;)

Blir 12.00 hos Elin (Husberg @ kif) på torsdag , alla som vill får komma =)

Jag kommer!^^ tar med mig Tjoffsen och Xtra.. + ett hinder
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Jag har redan sagt att jag kommer, men jag kommer med Summer och 2-3 rättuppstående hinder som sagt får vi kombinera lite :)
Mvh Maia
Vad roligtXD PMa mig om ni undrar nåt;)
#5: Roligt att du kommer:D

#5 :D yey

Jag kommer ev :) om inget hinder inträffar Tar med mig Melvin
// Elin
www.Duettvagenskaniner.webs.com
Medlem i Wienerteddy klubben!

Putt:D
Mvh Maia
putt, maila om du undrar något;)
Varför ska jag vara utomlands? Jag kunde försöka få Kex att gilla rak 

#12: Dålig stil av dig Tarkan :(
Det var jättekul förresten, haha

Ja det var kul:) ni kan väl lägga in bilder här?
väldigt kul var det!
Fler bilder finns på min bdb: lurvige
hmm, om det bara startades ett i östergötland…