Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etikettköp-sälj
Läst 633 ggr
thexclub
0

Kaninvakt sökes

Söker kaninvakt till samtliga kaniner ifrån måndag till fredag nästa vecka. Jag bor i Stockholm så det är givetvis bra om du också bor här eller en liten bit utanför.

Följade kaniner det gäller:

Amilo
g/s japan holländare
Väldigt lugn och snäll, pussas hela tiden. Han är dock ganska snuskig så man får vara väldigt noga med att hålla honom borta ifrån andra kaniner. Kan skvätta ibland.

Roxy
blå dvärgvädur
Jättemysig kanin i buren och famnen, skulle aldrig få för sig att bitas eller så. Något vildare när hon är ute i sele eller i hage men fortfarande lätthanterad

**Expo
**viltgrå japan vädurskorsning
Väldigt snäll, om han skulle bli uppjagad är han oftast jättelätt att lugna ner.  Han har någon konstig vana att skvätta på vissa människor och inte alls bry sig om andra, så om man har otur kan han vara ganska snuskig.  Men somsagt, inte alls elak eller jobbig.

Chevy
Blå korsning
Galet mysig kanin att kela med. Oftast väldigt lugn, kan bli lite stressad ibland.  Ett riktigt matvrak så man får akta fingrarna lite när man utfodrar så hon inte råkar nafsa i dem.

**Candy
**brun zobel dvärgharekorsning
Troligen den "svåraste" av mina kaniner men absolut inte agressiv. Hon kan knorra lite och vara lite svår att få ut ur buren men hon bits inte sålänge man är lugn med hanteringen. Jättekelig i famnen

Flame
Svart korsning. Kastrerad.
Inte direkt keltypen, han föredrar att skutta i hagen framför att gosa. Kan sprattla en del men när han sitter "rätt" så är han lugn. Något lättstressad (verkligen inte agressiv)  men jag vill därför att han kommer till någon mer erfaren.

Man behöver givetvis inte ta alla kaniner utan det går lika bra att ta en eller två :) Når mig enklast på min mail , the-xclub@hotmail.com , annars kan man ju bara svara i tråden om man är intresserad.
Kan inte ge så mycket betalt men en liten slant får man såklart

the vanity, it becomes insanity

Husberg
0

Jag kan passa två:D Har två fack lediga så om jag får välja så vill jag passa Candy och AmiloXD

thexclub
0

¤1: Maia har sagt att hon vill passa Amilo så hon tar nog honom, men Candy kan du jättegärna passa :) Någon annan du vill ta?

Husberg
0

jag kan ta Expo:)

Vittervinge
0

Jag kan ta två st. =) Tar gärna Roxy (råtta kopia=)) och nån mer, bara att välja, Flame kanske?=)

thexclub
0

#3: Okej, då bestämmer vi så? :)

#4: Asbra! Yes, det fungerar jättebra med Roxy och Flame :)

Kommer troligen att ta med mig Chevy då det blir lite krångligt med fyra olika kaninvakter, så om allt blir som planerat nu behöver jag inga fler kaninvakter.

Husberg
0

#5: Japp^^ Candy och Expo är välkomna hem till mig:) PMa mig för adress mmXD