Tävling: Lödde Cup
Hej alla hoppisar :D
Har idag varit i Lund och kollat på Lödde Cup, jättemysigt :D Förutom att jag blev solbränd.. -.-'
Iallafall så fota jag en massa och tänkte att jag kunde lägga upp dom här (dom som blev bäst, å inte suddiga).
Om det är en bild på din kanin så får du mer än gärna "ta" bilden, alltså spara den till dig. Annars så har jag ju (C) på dom och ägaren har också (C) om hon inte vill att du ska ha den.
Om du också har varit där och fotat (bara Lödde Cup) så får du också mer än gärna lägga upp bilder :)
Jag var där tillsammans med KaninEmma och KaninHanna. Dom har säkert en del bilder också ^^
Vänta med att kommentera tills jag säger till, kommer ta ett tag innan jag lagt upp alla bilder ;D
Det var alla som jag tyckte var lönt att ta med. Vissa blev väldigt suddiga. Men enjoy :D
Kommentera mer än gärna, gärna ägare vad ni tycker om dom =)

Jätte fina bilder :D! Har inte du, sandra (sajtvärden) någon såndär jätte snabb funktion för att få in alla bilder i inlägget (A)
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
#46 var du med och tävlade?
har fixat några stycken, men måste gå in på varje inlägg…
Svansföringen står min Teddy för =p <3
//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus
Hahah vad söt :D Hoppas du gilla bilderna =)

#26, #29 Aww, min fluffboll ju ^^,
#50 jättesöt fluffboll du har :D blev ganska bra bilder ^^
#31 är min Gucc :D

#27 aah jag var där :)
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
#22 William<3 han kom minsan i mål ;)
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
#53, #54 Gulliga ninisar ni har :D
Alla var jättesöta ;)
Naww så fina bilder:D
#56 var du med och hoppade? Isåfall vilken är din?
#57 Jag tävlade ja, men du har inte fotat någon av mina ;P
#58 okej, kanske ja har men la inte upp alla då vissa blev suddiga. Hur ser dom ut? Kan kolla efter.
Putt
Putt :)
#25 nämen titta, min lilla Dande =D
#62 han hade jättegullig färg :D
så ni får ta å klicka på bilderna, sorry