Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etikettköp-sälj
Läst 598 ggr
adelinerokaniner
0

Kaninhoppning (första boken)

Någon som har denna bok tillsalu? Hittar bara 2:an.

kyrkeliden
0

Är inte 2:an bara en förnyad version?
Har fått för mig att det inte ska skilja dem så mycket emellan vad gäller innehåll, bara att 2:an innehåller lite mer.

//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus

PrinzeZz
0

vi hade den på bibblan ett tag, jag skulle rekomendera 2:an, den är som Sandra säger nyare och med mer info

Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010 Måne 
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |

adelinerokaniner
0

Aha, okej. Vårt bibliotek får inte ta in den boken (!!) och naturbruksgymnasiet här i stan vägrar låna ut sin bok. Tror jag ska köpa den från Libraartic iaf..

kyrkeliden
0

#3 weird bibliotek =p
Vår bibbla har t.o.m. två exemplar så det där lät ju bara konstigt =p

adelinerokaniner
0

Eller njo, dom har ett ex av 2:an, men den är inte inlämnad sedan 2007, så dom misstänker att någo snott den. :-(

hyltebarn
0

Lite OT men jag har lånat båda på bibblan för ett tag sen & i 1;an stog dt att man skulle smacka medans i 2;an så avråde man läsaren till att göra dt.. Mysko.

/Saralindh
Hyltegårdens kaniner, (hemsida m.m kommer)

kyrkeliden
0

#6 Antar att bok nr. 1 har ett antal år på nacken. Råder er därför att läsa nr 2. Anledningen till att det kan stå olika är ju att sporten förändrats med åren, och tur är väl det :)

Så…inga smakningar =P

pepsi-v-emmelie
0

men jag tyckte 2:an var jätte bra  :D

men 1:an så var det ju lite gammlare grejer.eller gammlare och gammlare? asså det stod bara lite andra saker x)

PrinzeZz
0

kollade lite i boken idag och som Sandra säger (#7) har den några år på nacken, vill man lära sej om kaninhoppningen så som den ser ut idag är inte ettan det första valet direkt.

Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010 Måne 
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |

Animalfriend
0

Säjer som #7. Inga smackningar. :) Har tvåan, den är absålut att rekomendera! :)