Föreslag till artiklar
Jag tycker det ska komma upp ännu fler artiklar så tycker att det ska bli en liten förslags tråd här där alla kan lämna tips till olika artiklar, så kanske någon Medarbetare eller Sajtvärd har lust att fixa en:)
Jag tycker att det ska finnas:
*En artikel med mattabell för bra hoppfoder som finns på kif fast kanske med lite mer tanke på hoppning.
Haha hade massa i gärnan hela dagen men nu kom jag bara på en sak men får väll skriva till sen:)
Mvh Maia
Bra att ni tar upp det igen! Har nämligen alla förslag på min dator i Uppsala, och är hemma i Skåne hela sommaren så….
På gång just nu…
Börja Tävla - serien/samlingen kommer göras klart och läggas upp inom kort. Ska fixa en del bilder i helgen är det tänkt :D
Lära kaninen hoppa - vet att många vill ha en sådan artikel. Har börat fundera lite smått på det. Man får den frågan så ofta, och jag är värdelös på att förklara hur =p Så nu får jag allt jobba ;O)
//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus
Jag tycker man kan lägga upp lite artiklar om hur man bygger hinder, syr egna selar och kanske gör egna märlor? :)
Kanske lite mer bildtävlingar? ^^
Mvh Linnea
www.torpetskaniner.tk - himmelska hoppare!

#2 Bygga hinder finns ju, sy sele och göra märlor tycker jag skulle bli bra artiklar!:)
Bildtävlingar är också något som borde finnas mer tycker jag, kanske andra tävlingar också?:)
Mvh Maia

Tycker också det ska finnas om krok-banor, hur man ska tänka, olika banor man kan bygga och träna osv. eftersom det kan vara lite klurigare i krok!;)
Mvh Maia
Ungefär det som #2 säger, kanintäcken, märlor, rosetter osv. Ni som kan, ge gärna tips på hur ni gör ;)