Kyrkelidens Beat it harkorsning
Efter mycket funderande fram och tillbaka så har jag kommit fram till att det blir bäst så här…..
Bettan behöver komma till någon som kan ge henne den tid hon behöver. Hon behöver komma ut dagligen då hon fullkomligt sprudlar av energi.
Kyrkelidens Beat it
Bettan är min egen uppfödda tjej! Hon är högrest, normal stor och har en underbart vacker teckning!
Bettan är en trevlig tjej med mycket energi men kan dock verka lite grinig. Hon är inte någon ideal kelkanin men visst kan hon tänka sig att bli klappad lite då och då.
I buren är Bettan resarverad men har dock aldrig gått till angrepp.
Som hoppare är Bettan super! Hon håller på att hoppa in sig på höjderna i medel men med lite mera rutin så är jag säker på att pinnarna kommer att trilla in!
Krok är det bästa Bettan vet! I omhoppningen är det bara att försöka hänga med för då går det undan!
Bettan behöver komma till någon som kan honor då hon inte är någon nybörjar kanin. Jag ser helst att hon blir såld till någon i Skåne då jag hemskt gärna vill se henne ibland. Då hon innehar mycket kapacitet ser jag även helst att hon säljs till en hoppare.
För frågor maila:
bilder,mer info
//Josefin Svensson
Medarbetare Kaninhoppning iFokus
Dangerous kaninuppfödning
Hej! Inte var det väll dig jag köpte Yalla av? Eller? :)

Värkligen ett fint namn =) hihi Jätte söt =)
// Ludde

#1 haha, jo ?
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
#1 jo, detta är Yallas kullsyster =)
//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus
#4 Haha, tänkte nästan det. :) Det var något Yalla-aktigt över henne. :)
Yalla som är hennes kullsyster som sagt (titta hit, allihopa som kanske är intresserade av Bettan), är superduktig i hoppning, så köper ni Bettan, så köper ni finfina avelsgener. :) Är så glad att jag har min lilla Yalla. :)
Har för mig att #3 också har ett kullsyskon? :)
#5 Ja, Bella - Smooth Criminal :)
Fin fina systrar <3

#5 haha ja jag har Smooth Criminal "Bella" En underbar tös (viltblå *dreggel*) Älskar henne mer än allt annat :)
Fast bettan har väll hittat hem nu (A) ?
20 årig djurgalen moder*
Har Bettan kommit till någon nu?

#8 hon ska flytta till Bolten denna veckan om jag inte är helt ute och cycklar..
20 årig djurgalen moder*
#8 och #9 jupp hon kommer hit denna veckan:D
#10 Kul. :)
#11 tack så mycket:D det kommer verkligen bli kul:D hämtar henne onsdag:D
#12 Du lär inte bli missnöjd om hon hoppar som min Yalla. Tänker tävla henne en del nu, det dröjer inte länge förän hon är uppe på msv. Tror hon hoppat msv banor här hemma redan. :) *Stolt matte som beundrar sin kanin*
#13 åhh har du yalla?? Hon e sååå fin!

haha detta blev ju en syskon tråd ist xD (A) Jag har ju Bella (A) Hon e också msv i rak (A)
20 årig djurgalen moder*
#14 Tack. :) Ja, jag har henne, hon har varit så nära att bli msv. Även sist jag tävlade. Och då har jag bara tävlat henne en gång. :)
Boarps tävlingen PaaatyPalm, vart är den? Det finns ju mängder av olika Boarp i Skåne. :) Och har inte kunnat få fram någon vägbeskrivning.
#146maila skåne för mer exakt, men det ligger strax utanför Båstad
#15 haha ja verkligen:P
#17 Ja, jag är ju medlem i Skånes, men jag hittade ingen vägbeskrivning på hemsida, tänkte maila om ingan här viste. :)
Båstad, då vet jag ungefär var det är. Tackar. :)

Boarp ligger typ 5 min från Båstad :P , Ska också mejla för mer exakt vägbeskrivning, eller någon adress som man kan säga på på eniro :P
20 årig djurgalen moder*