Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etiketttävling-resultat
Läst 831 ggr
[Bolten]
0

Bilder från klippan 24 juni

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lite bilder från tävligen…

[Bolten]
0

[Bolten]
0

[Bolten]
0

[Bolten]
0

[Bolten]
0

[Bolten]
0

[Bolten]
0

[Bolten]
0

[Bolten]
0

[Bolten]
0

[Bolten]
0

[Bolten]
0

[Bolten]
0

Jordgubbsylt
0

Hur gick det i tävlingen? Fina bilder föresten!

[chriistina]
0

#1 Sötast <3

KaninEmma
0

Jättefina bilder! :)

// Emma :D

[Bolten]
0

#14 Inte så bra:P hehe det var bara lätt klass så alla kaninerna fick inte tävla:P Fina gick inte igenom banan;P och mimi hoppade jätte fint men sedan råkade ja trassla in kopplet i ett hinder så det välte, och då hoppade hon vidare och blev utesluten pga felväg;:P

kyrkeliden
0

Gick bra för mig =D
Två kaniner, 2 placeringar ! <3

Pest - första pinnen
Plex - sista pinnen i lätt till medelsvår ÄNTLIGEN!!

Hade utlovat segerdans om Plex lyckades få den där retlga sistapinnen och ja….kan säga så mkt att jag ramlade omkull, välte måhindret och vrickade foten…så fin dans =p

//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus

[Bolten]
0

ajj vrikade du foten!?

kyrkeliden
0

#19 var inte så illa =p
som tur var var det sista kaninen jag hoppade, även om man nog kunde ha båda fötterna stukade å ändå hoppa Plex…det går nämligen inte alltför fort =p

[Bolten]
0

#20 Hahahahaha naww han va iallafall jätte duktig

Jetaime
0

Gick inte allt för bra för mig :P

William fick ett litet dumt slarvigt fel, som vanligt, som på alla dom senaste tävlingarna vi har varit på, och då har bara dubbelnollor eller dom snabbaste 1-felarna fått pinne, så irriterande att hamna precis utanför helatiden :P Men han va otroligt duktig. Första rundan gick han på 1fel och låååångsamtid för han va jätte snusig och hanig och skulle lukta på allt, andra rundan gick han på 0 fel och hyffsad tid, och sprang igenom hela banan och hoppade ^^. Men det va så pass få starter att det inte räckte till pinne.

Pakk gick på 5+2 fel (blev helt chockad att han fick hoppa om så jag höll på att glömma ta ut honom för hade ju inte kollat på startlistorna vem osm kom vidare). Iaf han va superduktig på dom sex första hinderna men vägrae båda gångerna att hoppa dom två sista, så det blev lyfta över båda gångerna :P

Årissa va jätterädd lilla sötan och blev helt knasig, så ja hon hoppade inga hinder ^^.

Robyn fick stanna hemma.

Jetaime
0

#18 Det tror jag ingen missade ;))

kyrkeliden
0

#23 Hehe, woopps Skäms
Nej, det bjuder jag på! Blav så glad! Har kämpat för den där pinnen i evigheter känns det som.
Han har nämligen 2p i krok medel så vill ju han skulle bli lite jämnare i klassningen =)

Jetaime
0

#24 Haha ;). Jag och william kämpar för fullt för hans sista pinne också, han fick dom andra två så fort efter varandra och nu har han fått ett fel varje gång och bara debbelnollor som fått pinne så han har kommit utanför varje gång.. så irriterande :P

Twinklys
0

Jag tävlade bara Theodore, och som det står på egen tråd fick han sin första pinne och kom dessutom etta i lätt ny :D

jahadu
0

#13 oj den bilden har jag inte sett, snyggaste ju =D

för phoenix (han på bild #13) och dande (den gula som är på några bilder) gick det helt ok, blev dock ingen pinne. dande kom 5/17 och phoenix 7/17, vi tävlade lätt ny =)