Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etikettträning-tips-råd
Läst 1109 ggr
adelinerokaniner
0

Hur ofta hoppar ni?

Hur ofta hoppar ni med era kaniner? Just nu tycker jag att jag hoppar alderles för ofta, hädan efter blir det 1-2 gånger i veckan. Fast dom ska få ut och röra sig i hage eller i sele varje dag.

Hur ofta hoppar ni?

Gör ni några speciella övningar? Glad

PrinzeZz
0

hoppar inte så mycket hemma, blir mest träning för lättkaninerna någon gång ibland :). Tävlar nästintill varje helg så jag kanske tränar 1 gång per månad.

Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010 Måne 
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |

damparu
0

1 gång i veckan typ.

// Ludde

Maiae
0

Max två gånger i veckan, men det blir ytterst sellan mest bara 1 gång i veckan.

Mvh Maia

thexclub
0

Jag har tre kaniner som jag tränar regelbundet, de har precis börjat tävla så vi tränar fortfarande på lätthöjderna och saker jag märker att de har svårt för.
Resterande kaniner tränar jag ganska sällan, bara om det är något problem eller för att visa upp.

the vanity, it becomes insanity

PaaatyPalm
0

Hoppar typ bara kaniner som ska göra sin första debut.

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

Jetaime
0

Hoppar rätt sällan hemma, ibland sätter jag upp en bana och hoppar lite, dock har jag tränat mer nu med dom kaninerna jag inte tävlar med för att kunna starta dom.. Men det blir väl mja.. 1-4 gånger i månaden eller nått..

Kristall
0

Tidigare var det en gång i veckan, just nu har de "sommarledigt". ;) Sen ska en kanin ut på foder och en ev. flytta till min faster och de är de två som jag har brukat träna mest med. Ska dock börja träna med Saga, min dvärgvädur, i höst troligast och då blir det väl en gång i veckan + selpromenader i skogen och så. :)

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

Henni-Chan
0

Tävlar ganska ofta så blir inte så mycket träning egentligen, men som de flesta skrivit så tränar jag mina lättkaniner (&, eller) de övriga som behöver komma ut och röra på sig lite extra, utöver hagen ;)

då kan de hända att det blir 1 gång var eller varannan vecka

Hendrike "Pinkku" Palm 

Miss Pinky's Hoppkaniner ~

Reg. gårdsnamn i SKHRF