Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etiketttävling-resultat
Läst 777 ggr
PaaatyPalm
0

Falsterbo HS

Tänkte bara se om det var någon här som skulle till falsterbo HS och tävla 18 & 19 Juli :P? Borde väll vara en hel del :P?

Sen när jag ändå har skrivit denna tråden kan jag ju lika gärna se om det är någon som ska sova över där på plats ? Är lite kluven om hur jag ska göra :P För har nog inte råd att åka fram och tillbaka & Vill inte sova där på campingen själv, haha (A) jag e duktig =)

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

skanorskaniner
0

Jag ska ditSkrattande Ska vara där båda dagarna:-)
Jag bor hemma. Bor inte ju nere i Skanör(bredvid falsterbo) så det är ju inte dirket så långt till tävlingen. Glad

[Bolten]
0

Jag ska dit:P bor i höllviken väldigt nära tävlingen:)

Twinklys
0

Jag ska dit på lördagen :)

[chriistina]
0

Jag ska inte tävla, men mina kaniner kommer vara där (Y)
Vi lyckades boka semester just under den veckan falsterbo är, lite sur på mig själv över det. För borde tänkt på så vi boka den en vecka senare, men men. Kaninerna kommer iaf vara där ;)

jahadu
0

#4 men christina, inte kan man väl boka semester under falsterbo FörvånadTungan ute

jag kommer vara där under båda dagarna, förmodligen bara med mina två grabbar Phoenix och Dandelion =) (vi tävlar lätt)

[Bolten]
0

# du borde ta med dej philadelphia *stavning*?? Och alla andra:P

jahadu
0

#6 rättstavat ;)

nej jag kan nog inte ta med fler än phoenix och dande för det är en så stressig tävling, massa ljud och människor och hundar och hästar och allt vad det nu är, så ska jag ta dit någon kanin så vill jag att de för det första ska känna sig trygga med att åka iväg och tävla på mindre tävlingar =) tänker inte starta någon för första gången på falsterbo.

[Bolten]
0

Ta med philiadelphia till boarp:D

jahadu
0

#8 ja jag tror att jag kanske gör det =)

men det beror på hur mycket plats det blir kvar i bilen eftersom hanna förmodligen åker dit med mig =)

Jetaime
0

Jag kommer vara där båda dagarna! Skönt med en tävling som är så pass nära, bor ju i Höllviken. 
Kommer ha med mig William, Robyn, mina två nybörjade Årissa och Elliot (elliots debut blir det nog tom,), och Christinas kaniner Pakk och Gucci :)