Smiley
Smiley
Skulle bara vilja säga en sak…
Använd mer smileysar!
Om man rättar någon som kanske skriver fel, kan man i bland verka lite otrevlig, gör en glad
Det blir mycket gladare stämning då. (inte för att det inte är bra stämnin)
Kram Bolten-Olivia

Tror det ligger något i det faktiskt! :)
MVH.
Louise T
Medarbetare på Dvärgkaniner.ifokus.
" Everybody needs inspiration "
tack 

Håller med **110%!
**När man skriver något rakt upp och ner utan någon smiley uppfattar iaf jag det som tyket.. (: (finns självklart undantag..)
/Saralindh
Hyltegårdens kaniner, (hemsida m.m kommer)

Ja för man kan verka otrevlig om man säger till någon men man kan lägga till en smiley:)
Mvh Maia

#0 Först gången vi smsa till varndra använde du inga smilys, Jag trodde du var skitsur.. =) Haha…

Det blir ofta fel,
tex när folk har egna hemsidor och vill vara seriösa och så så uppfattas det oftast som att vara "sur" Själv har jag dt problemet också xD
/Saralindh
Hyltegårdens kaniner, (hemsida m.m kommer)

Smileysar är lixom bra man förstår uttrck så använd dom :D
Problemet är att om det kommer in någon här med dålig syn som använder något ljudprogram för att läsa texten. Då blir det jätte jobbigt för dem om där är massa smilysar i texten. För de programen läser inte smilysar utan bara tecken.
Så om ni vill förtydliga något med en smily så tänk på att begränsa det också, det behövs inte massor i hela texten ;)

Jag tycker det är lite fjantigt att anta att folk som inte använder smileys är sura eller dryga. Använder själv inte smileys särskilt ofta, särskilt inte när det handlar om "allvarliga" saker (djur som är sjuka eller liknande) men det betyder ju inte att jag menar att vara elak. Finner bara inte så stor mening i att skriva ":D", ":)" och sådant hela tiden när det inte alltid passar heller.
the vanity, it becomes insanity
#9 nej, självklart ska man inte ska annvända dem med måtta 
#10 Jag har inte skrivit att de är dryga eller sura??

#11: det har jag inte påstått heller? Mitt inlägg var inte enbart riktat emot dig utan allmänt bara.
the vanity, it becomes insanity
#12 Okej :D
Okej:):D

Jag håller med #10. jag skriver inte smile jätte ofta, men uppfattar inte folk som dryga för det.. Fast det klart, trevligt med lite färg