Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etikettköp-sälj
Läst 854 ggr
PaaatyPalm
0

(K) Hinder & transportburar

Är i hyffsat stort behov utav nya transportburar, ingen som har ?

Känns som om nya hinder börjar bli aktuellt det också då jag endast har typ 2 + några halv vingliga. Gärna både stora & små.

Har inte sådär alls överdrivet med pengar just nu, eller har nog aldrig det, haha. Men det är litte snålare nu för ska bygga nya burar & sen vet jag inte om det blir ett inköp på 2 kaniner denna sommaren -har ställt mig på kö/visat intresse-
Så tror inte jag kan ge så mycket mer än 100kr per bur/hinder. Själv klart kan jag ge mer för ett fint och snyggt hinder, men vill ändå holla mig runt 100-lappen.
Bwt; så ska det finnas i Skåne, men om du fins i halland -laholm/halmsta trakten- eller värmland -karlstad/kil trakten- så kan du också höra av dig iallfall.

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

hyltebarn
0

Putt ;)

/Saralindh
Hyltegårdens kaniner, (hemsida m.m kommer)

kyrkeliden
0

putt!

//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus

Matildan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har ett hinder tillsalu! Och även så att man kan beställa på min sida. www.nogg.se/matildaskaninhinder

Skickar med en bild på hinderet som är till salu här :) hade tänkt mej 450 för det. Men annars om du skulle vilja så kan du ju beställa Flört jag ska självklart måla kanterna oxå xDCool

Matildan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har ett hinder tillsalu! Och även så att man kan beställa på min sida. www.nogg.se/matildaskaninhinder

Skickar med en bild på hinderet som är till salu här :) hade tänkt mej 450 för det. Men annars om du skulle vilja så kan du ju beställa Flört jag ska självklart måla kanterna oxå xDCool

KyrkelidensJosefin
0

jag har lite hinder till salu,

du kan ju höra av dig till mig:)

//Josefin Svensson

Medarbetare Kaninhoppning iFokus

www.dangeroushk.weebly.com

Dangerous kaninuppfödning

PrinzeZz
0

jag har en halvtvåan, visserligen finns den i närke/örebro och kostar 175:- men tänkte att jag skulle säga till, samt att jag har transportburar till salu. Atlas 10 stängda.

Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010 Måne 
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |

PaaatyPalm
0

#5 skriver pm :D!

#6 det går inte att få ner eller något sånt ? Bor i skåne :P

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

PrinzeZz
0

#7 tja du kan ju alltid kolla efter transport :)

Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010 Måne 
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |