(K) Hinder & transportburar
Är i hyffsat stort behov utav nya transportburar, ingen som har ?
Känns som om nya hinder börjar bli aktuellt det också då jag endast har typ 2 + några halv vingliga. Gärna både stora & små.
Har inte sådär alls överdrivet med pengar just nu, eller har nog aldrig det, haha. Men det är litte snålare nu för ska bygga nya burar & sen vet jag inte om det blir ett inköp på 2 kaniner denna sommaren -har ställt mig på kö/visat intresse-
Så tror inte jag kan ge så mycket mer än 100kr per bur/hinder. Själv klart kan jag ge mer för ett fint och snyggt hinder, men vill ändå holla mig runt 100-lappen.
Bwt; så ska det finnas i Skåne, men om du fins i halland -laholm/halmsta trakten- eller värmland -karlstad/kil trakten- så kan du också höra av dig iallfall.
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com

Putt ;)
/Saralindh
Hyltegårdens kaniner, (hemsida m.m kommer)
putt!
//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus

Jag har ett hinder tillsalu! Och även så att man kan beställa på min sida. www.nogg.se/matildaskaninhinder
Skickar med en bild på hinderet som är till salu här :) hade tänkt mej 450 för det. Men annars om du skulle vilja så kan du ju beställa
jag ska självklart måla kanterna oxå xD

Jag har ett hinder tillsalu! Och även så att man kan beställa på min sida. www.nogg.se/matildaskaninhinder
Skickar med en bild på hinderet som är till salu här :) hade tänkt mej 450 för det. Men annars om du skulle vilja så kan du ju beställa
jag ska självklart måla kanterna oxå xD

jag har lite hinder till salu,
du kan ju höra av dig till mig:)
//Josefin Svensson
Medarbetare Kaninhoppning iFokus
Dangerous kaninuppfödning
jag har en halvtvåan, visserligen finns den i närke/örebro och kostar 175:- men tänkte att jag skulle säga till, samt att jag har transportburar till salu. Atlas 10 stängda.
Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |

#5 skriver pm :D!
#6 det går inte att få ner eller något sånt ? Bor i skåne :P
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
#7 tja du kan ju alltid kolla efter transport :)
Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |