Debut 13-14 juni
Du menar väl 13-14 Juni? =)
Hoppas det går bra.

Ojsan då! Självklart ska det vara juni ^^

Jag ska också tävla där
Fyra kaniner ska med varav en ska debutera. Ska bli jätte skojj

#3 Åh, spännande! :D Ses där! 
Kul :)
Jag kommer också, så då ses vi =)
//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus

Lycka till allihopa ^^
Ja, och du vet ju såklart att jag kommer vara där :D
Hoppas det går bra för Theo, vi ska hejja massa på honom, hehe

#5 Vad roligt! Vilka klasser ska dina ninisar tävla i då? ^^,
#6 Tack! :)
#7 Klart, vi ska heja på alla våra! ;)

Lucka till!:D
Mvh Maia
ses där ;) kommer säkert gå bra för lilla sötnosen! :)
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!

Det kommer säkert gå jätte bra =) Jätte fin bild föresten!
// Ludde

#9 Tack :)
#10 Tack, håller tummarna att det går bra för dina med! ;D
#11 Tack! ^^,
Ska kanske också tävla där… Ses kanske:) Men var ligger tollarp?
#13 några mil utanför Kristianstad, i nordöstra delen av Skåne. Går du in på http://www.skaneskaninhoppare.se och under tävlingar så hitar du vägbeskrivning samt GPS koordinater, om man har en sådan ;O)

Jag skall oxå dit! Syns där!
Ska inte dit men lycka till!:)
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

Ses nog :D!
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
#8 Blir Elit, Svår & Lättklass =)
Har också en liten "bebis" som ska få debutera! :O)
Spännande!
Inte långt kvar nu ;D
Gucc kommer göra sin MSV debut nu också den helgen. Så lär vara lika nervös som du ^^
''Tyvärr'' ska min mamma ha kalas då så kan inte komma=(
Men vi ses ju på fradag så får vi se hur glada dina andra kaniner är på att hoppa;)
Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/

Tack allihopa! :D
Inte långt kvar nu, otroligt spännande! Tränade hos Hanna igår, Theo var otroligt seg och ville inte alls hoppa från början, sen blev han lite sur och hoppade helt plötsligt mycket bättre :P Slog sitt rekord på rättuppstående, 40cm!
Har inte för höga förväntningar dock, blir glad bara han klarar av att hoppa åtminstone ett hinder utan att riva (A) Och så är han rädd för plank, så hoppas inte på för många hinder med plank :P
#18 Spännande! :D
#19 Ja, man känner verkligen sig riktigt nervös nu när det närmar sig så snabbt :)
#20 Det blir Cupcake som hänger med på fredag. Han kan iaf hoppa 20cm rättuppstående ;) Syster tar med sig Bella, tror jag hon sa ^^,
Lite roligt att ha med honom också äter i muffins;) han får väl smka lite också och se om han tycker att namnet passar honom, haha
Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/

Vad spännande, hoppas att det går jättebra för er!
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

#22 Haha, ja, det får han allt ta och göra! Han äter i stort sett allt, så han kommer säkerligen älska muffinsen ;)
#23 Tack!

Lycka till!
the vanity, it becomes insanity

Lycka till! :)

Lycka till och berätta gärna hur det gick! =D
Berättar jag då :D
Teddy
2:a i eliten första dagen, nära på cert min lilla tok :D<3
5:a idag i eliten
Tuva
2:a i rak svår igår (lördag) gick upp i elit :S
Debuterade elit idag, 3:e plats!!!! å då ledde hon inför finalen, rev tyvärr de två ssta (bland de lättare hinderna) <3<3<3 Tok Tuva, såå chockad, glad, stolt, lycklig…etc!!!
Pesten
Gjorde debut igår på 1+0 fel :D
idag gick han på 2fel så ingen final. Ett av felen var föratt han snubblade precs innan, lill-pest! Jätteduktig!!!
Exit
Tänker då inte ta sig ur lättklassen i rakbana =p Nee den där sista pinnen är förarlig å retar oss allt =p
1+0 igår, å då trillade inte ens bommen på det där ett felet, utan flyttade sig bara till annan märla =p
vart några…. :D

får man fel för att den flyttar sig till en annan märla? tycker inte jag låter rättvist… men Grattis till resten! Kul=D
#29 visste inte jag hgeller, å nej det känns liksom mer som ett "halvt fel" än ett fel, synd man inte kan få sådana =p
Lördag:
William (Rak lätt 2p)
Ja, vad kan man säga.. Kunde inte gått sämre ;). Haha vet inte vad det va med honom, men han va nog inte på hopphumör. Rev mer än hälften av hinderna och tiden hann gå ut, visserligen preciiiiiis innan han skulle hoppa över mål, men fem fel är inte heller så bra så det blev opl där.
Söndag:
Robyn (rak lätt 0p)
Kom IGENOM banan för första gången på en tävling! Var otroligt stolt ;) Bara två fel dessutom. Hon va lite stirrig och det blev en del korrigeringar, men är ändå otroligt nöjd, framsteg!
William
Idag gick det då lite bättre. Gick 1+1 men fick ingen pinne, han vill inte ha sista pinnen i lätt.. huhu ^^. Är ändå nöjd, för han hade bra fart idag, (för att vara william då) och han hoppade fint.
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!

Oj, glömde helt bort denna tråden 
Theo gick på 4 fel båda dagarna, men hade en otrolig fart och tvivlar inte på att det kommer gå super i fortsättningen! Både jag och Theo var lite osäkra, ändå första tävlingen, och båda tabbade sig något (A)
Nästa tävling blir kvällstävling i Klippan nästa vecka där han kommer tävla Rak Lätt Ny, och helgen samma vecka blir det tävling i Lund där vi kommer testa på krok ;)