Helgens tävlingar
Tävling på Ribban i malmö i helgen.
På lördagen gick det allämnt dåligt för mina kaniner, William blev rädd för allt och gick på 5 fel, men kom i mål iallafall. Robyn ville inte alls hoppa, men hade inte förväntat mig så mycket av henne heller.
Söndagen gick därimot bättre. Av någon anledning var william jättehanig, vilket han aldrig är annars, och han skulle bara klänga på mig och va jättekär i mig på framhoppningen så vi fick inte hoppat så mycket. Ett varv, men inte mer och han rev dessutom alla. Trodde det skulle gå jättedålig på banan, för i vanligan fall hoppar han inte om det går dåligt på framhoppningen. Men jo dåm, noll fel men nästa maxtiden, det luktade så otroligt gott i gräset ^^. Omhoppningen gick med bra och 0 fel där med och lite bättre tid. Vi fick en 12:e plats och sista pinne i klassen. Men jag har aldrig påstått att William är snabb, han går fam till hinder, stannar, fundera på om han ska hoppa, sen hoppar han ^^. Men han är så duktig min lilla gosse<3.
Och juste Robyn ville inte hoppa idag heller :P..
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!

Duktiga William! ;D Synd med Robyn, men det kommer nog så småningom ^^,
#1 ja han är så duktig min lilla plutt :)
Ja, vi får väl se hur det går med robyn i fortsättningen ^^.
Förästen, om någon som fotade fick någon bra bild på william får dom gärna skicka till mig. (En liten vit blåögd lejonhuvad tuss..hehe ^^.)