Debut 24/5

Försök att inte vara så nervös ( såklart man bara inte kan sluta vara nervös, men man kan ju tänka på något annat tex.) men det smittar nämligen av sig på kaninen. det ska man specielt tänka på om man har en kanin som kan vara lite rädd lr fånig av sig,.. min debut för någon månad sedan var sådan med enrädd kanin. det gick inte så bra. men gången efter när jag inte var nervös gick det Mkt mkt bättre :D sen kommer du ju träffa mig :D och alla andra glada människor (: hur gammal är du?
// Ludde

Vad kul! Jag ska också dit så vi kanske ses :) Har inte tävlat på över ett år så det är någon sorts "nydebut" för mig, är också jättenervös.
the vanity, it becomes insanity
Jag ska också tävla då :) Vi ses där då ^^,

#1 Jo det vet jag, ska försöka men vi får se, jag är 13.
#2 Haha vi kan bita på naglarna i ett hörn tsm X)
#3 Ja vad kul!:)
Mvh Maia

Hoppas det går bra Maia smsa mig sen och säg hur det gick :D
Lycka till:)
Hade debut 17/5 det va pirigt men när jag kom dit och såg andra va det inte lika:) och så börja dom med elit på den tävlingen jah va på så så hur dom gjorde lite:)
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

#4: haha, låter bra ;)

#5 Japp som jag lovat:)
#6 Tack så mycket, jag ska kolla noga på dom innan mig!:D
Mvh Maia

Inga mera tips? Är tipsberoende för tillfället vill absolut inte göra totalt fel:)
Mvh Maia

om du har någon fråga så finns det jätte många trevliga och kunniga personer där
jadu. vad finns det mer att säga xD … Tänk på att inte ha för kort koppel, ( det kanske du redan viste :P) och att styra med händerna (och inte fötterna som vissa brukar göra ibland ) (: hehe xD lite små tips :P
// Ludde

#10 Tack kunde dom flesta tipsen men men;)
Mvh Maia
Åhh lycka till! Jag har 1års jubeleum i helgen :p Altså jag har tävlar exakt 1år!

#12 Tackar, tackar, gud vad kul!:)
Mvh Maia

Måste bara säga att jag är sjukt pirrig nu, imorn smäller det. Hoppas, hoppas att det går bra jag har inte tränat Summer i hopnning den här veckan, vill inte att hon ska trötta ut sig. Bara gått ut med henne mycket och tränat lite att inte få panik hela tiden.^^ Tror inte jag kommer somna ikväll, är så spännd man bara kan bli:)
Mvh Maia

#14: Äsch, det går nog bra =) Lycka till och så ses vi ju kanske!

När jag tävlade Plexs första (och enda) gången hann vi bara till hälften av banan innan vi blev uteslutna. Och då hade han krypit under alla hinderna.. =) Och kopplet rev ner dom flesta bommarna..

nu är hon säkert och hoppar spännande :P
Hoppas det går bra för henne : )
Här hemma kämpar vid med att ta oss över 2 st 15-20 cm hinder utan att allt ska flyga. hoppas på debut om ett par månader ( eller innan snön kommer kanske mans ka säga )
#18 kommer nog gå bra för er med:)
Håller tummarna Maia, du och Summer äger nog banan nu;)
// Hanna

Det gick superbra kan jag meddela!:)
Vi gick på 1+0 och vann B-pris, en kylväska dock ingen pinne för oss men vi får hoppas på Berga. Snacka om stolt matte!:D
Mvh Maia
Grattis:D
// Hanna

#21 Tack!:D
Mvh Maia
varför fick ni ingen pinne? :O

#23 det var jätte många som gick på 0+0 coh 0+1 så det var bara 0+0 orna som fick pinne har jag för mig ^^
// Ludde

#24 Jo och vi kom ju en plats ifrån placering!:)
Mvh Maia

Vill bara säga att maia och Summer var jätte duktiga :D
ehh hur många tävlade?

Grattis!
#27: har för mig att det var runt 35 i lätt ny

#26 Tack gumman;)
#27 I min tävlingsbok skrev dom 30:)
#28 Tack!:D
Mvh Maia